• Nogen der har set den endnu ?


    Var i biffen og se den her til aften - rigtig drengerøvsfilm :D


    ***** SPOILER ****


    Hvor er det lækkert lavet at han efter at have fået det C-24 kan det hele på den halve tid og de så har filmet det som en 1st person shooter - virkelig fedt ;)


    ****************

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Jeg er blevet meget i tvivl om hvorvidt jeg gider se den, efter den har fået 1/6 på Politiken og 1/5 på Filmzonen... og 5.x på IMDB. :P


    Selvom de giver den så dårlige karakterer, så skal jeg sgu ind og se den, det er jo Doom :hb:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • En af de fedeste film jeg har set længe! Endelig en film der virkelig giver hvad man forventer :)


    *****SPOILER***********


    Synes også 1. person delen er mega fed, havde regnet med at filmen egentlig ikke ville have særlig meget med doom spillet at gøre, så blev meget positivt overrasket.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Seriøst Sjølund? Hvordan i alverden kan den så få SÅ dårlige anmeldelser? :)


    Den har fået dårlige anmeldelser fordi det virkelig er en dårlig film hehe.. men det er også dens styrke.. nogle gange skal man bare koble hjernen fra og se nogle ting blive sprunget i luften og ting flået fra hinanden... og det gør doom jo meget godt..


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS


    Den har fået dårlige anmeldelser fordi det virkelig er en dårlig film hehe.. men det er også dens styrke.. nogle gange skal man bare koble hjernen fra og se nogle ting blive sprunget i luften og ting flået fra hinanden... og det gør doom jo meget godt..


    Fed7haS


    Præcis, det er nemlig det jeg forventer af den film ...


    Doom er efter min mening ikke en filosofisk film eller på anden måde en film der skal vise en hamrende fed historie ... Den skal afspejle spillet !

  • Quote

    Originally posted by eXodus
    Det sux at historien ar blevet ændret
    http://www.theinquirer.net/?article=20044


    Nu har det været ude længe at historien ikke lige ville involvere dæmoner og sådan, så det kommer ikke som en overraskelse.
    Det gør faktisk filmen lidt mere realistisk at der er genmanipulation i stedet for helvede. Hvis man kan sige at der er noget realistisk ved Doom..

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Seriøst Sjølund? Hvordan i alverden kan den så få SÅ dårlige anmeldelser? :)


    Aner det ikke, men det er næsten blevet en vane at alle film jeg synes er fede får lave anmeldelser. Måske fordi jeg helst bare vil se film med en masse meningsløs vold, og hvor man ikke behøver at tænke så meget (Hvilket doom gør godt) :)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Har hørt fra mange at de synes den er dårlig(Anmeldere) Men de fleste folk der har spillet doom(Specielt også doom3) de lever sig mere ind i det og siger den er ok...


    Skal ind og se den anyway...

  • Quote

    Originally posted by HAM
    Så fik jeg set den..


    Den faldt lige i min smag :D
    Ikke en fantastisk tyk historie, men masser af hjernedød action :D


    Det er jo præcis det, der er fedt. Hvis man går ind med forventninger om en rørende og god film, så skal man nok vælge en anden - men hvis man har spillet doom og er klar på en masse lam action , så findes det jo ikke bedre :))


    Jeg kom helt i gamer stemning, så jeg tordnede hjem og spillede Quake 4 samme nat ;)

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r
    Jeg skal ind og se den om en lille times tid, skriver hvad jeg syntes når jeg engang kommer hjem :)


    Sammen med moi :razz:


    Quote

    Jeg kom helt i gamer stemning, så jeg tordnede hjem og spillede Quake 4 samme nat


    Quake 4? :boxed:


    Tager jeg meget fejl, eller var det ikke Doom du så?
    Burde du så ikke ha spillet Doom? :T

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Var inde og se den igår og må sige jeg syntes det var den værste gang L... jeg længe har set den var et svagt forsøg på at efterligne Aliens men ikke engang det kunne den opnå

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne
    Var inde og se den igår og må sige jeg syntes det var den værste gang L... jeg længe har set den var et svagt forsøg på at efterligne Aliens men ikke engang det kunne den opnå


    Efterligne aliens?? :boxed:


    Tror sku ikke de prøvede på det.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-