L.O.C - Frk. Escobar

  • Heysa....Ja det sku en go sang osv, og jeg har da altid troet at han sang/synger om en pige....


    Men her i fredags sagde en af mine venner at han havde hørt at han faktisk synger om stoffer...


    Hvis man så høre sangen og har det i baghovedet gir den faktisk os mening..



    Så altså, handler den om en pige eller stoffer? That is the question one must ask...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjergkanin
    Det er vist noget med der engang var en der hed Pabo Escobar, som var verdens største narko konge eller sådan noget :b


    Så lidt af begge dele tror jeg?


    pablo Escobar og ja han fik vidst solgt en del krudt og raket pulver

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Sådan som jeg har tolket den, synger han om kokain.
    Kokain kaldes også "the white lady", og jeg tror deraf "frk. Escobar".


    Ja, Pablo Escobar var en mastodont på kokainmarkedet.

  • Nummeret har doublebetydning, og man skal læse/lytte mellem linierne. Det samme er fx gældende i næsten alle H.C. Andersens eventyr.


    For at tage Frk. Escobar, så handler det om et forhold til en kvinde. Men det forhold kan også tolkes som hans tidligere kokain misbrug. Der er nemlig en masse hentydninger til kokain osv. Nummeret handler om hvad du tolker den, til at handle om.


  • Jeg vil mene en pige ..


    Citat fra Sangen.
    kneppede med alt os mit dankort.


    Vi aldrig nej . jeg brændte sammen med dig , jeg vil bare væk her fra min FRK escobar. :P



    Selv når du knepper halvdelen af mit slæng.



    Citat slut.


    det er nogle udklip fra teksten .. vil mene det er en pige han synger om ellers er der noget galt med mine øre :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2


  • Har du aldrig hørt om symboler eller metaforer? Når han f.eks. skriver "kneppede med alt os mit dankort." kan han lige så godt mene at han brugte alle sine penge på et eventuelt misbrug.

  • enig med reptile ;)



    Og "Selv når du knepper halvdelen af mit slæng." vil så betyde at hans venner os er på det...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • DK-Kortet bruges til at "Splitte" coken med.. "halvdelen af hans venner bliver kneppet" Halvdelen er afhængige...

    ASUS P5P800 Socket 775 / Intel 865PE / 800 MHz
    Intel Pentium 4 2,8Ghz Hyper Threading Technologi
    Leadtek Winfast A6600GT TDH 128 MB GDDR3 AGP 8x
    Maxtor 120GB S-ATA
    2048 MB (4 x 512 mb) Dual Channel PC3200 Dane-Elec
    510W Chill Innovation CP-510A Silent
    Arctic-Cooling Freezer 7, heatpipe, Pentium-4 Socket-775
    V-Tech X-Focus 7104 Kabinet, Aluminium,

  • Det er stoffer han rapper om... "Løb ind i hendes kusine, den lille vilde blondine" Vil gå ud fra at kusinen er E...


    Han er forresten tørlagt nu har jeg hørt.. Så ikke mere Jim Beam til ham, så er der mere til os andre ;)


    Edit: Starten af sangen: "savner min gamle flamme, at se hende brænde, det grønne skær, og det smil hun plejede at ramme" - Det kan kun være at klargøre stoffet, og når man er på det..

  • Quote

    Originally posted by Ymer
    Det er jo Coke han rapper om, Hvordan kan i være i tvivl drenge....?? :ohmy:


    Hvis man ikk li ved det tænker man ikk rigtigt over det.. Tror det er et fåtal der læser så meget mellem linierne

  • Jeg må slutte mig til dem der mener det er stoffer, jeg er i hvert fald ikke i tvivl....


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W