Danmark " Bombet" af fede Bio film

  • ja Danmark bliver bombet med mega fede film som kommer i biografen, som The Skeleton Key, The ISland, The Amityville Horror, Fantastic Four, Batman Begins, Dark Water, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy....


    og endnu flere er på vej!


    ville så høre om nogen af jer har set filmene ? og hvilke ? hvad i mener osv... :)

  • har fornyligt set The Island, Batman Begins, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy og Madagaskar.


    Batman Begins og The Hitchhiker's Guide to the Galaxy kan jeg varmt anbefale, batman begins er den fedeste af dem alle og var flad af grin under hitchikers.


    the island er en ok film, ikke alt for vild men absolut heller ikke ringe (minder lidt om minority report, som er lidt bedre)


    madagasker havde jeg ærligt talt forventet mig lidt mere af, ikke så humor som jeg havde troet.


    tror ikke jeg vil se dark water eller amityville horror, da jeg har set originalerne som er ritti fede (især dark water!) - og ville ikke ødelægge mit billede af dem ved at se endnu en gang amerikaniseret remaking...

  • Har af dem du har nævnt på listen set Batman Begins og Madagascar.


    Batman syntes jeg var rigtig fed, kunne godt li' at den var meget mere dyster end de tidligere Batman film, og følte mig i det hele taget godt underholdt.


    Madagascar derimod var en lille skuffelse for mig. For at gøre det kort og uden at afsløre for meget, så syns jeg den var ret sjov i starten, men så gik gassen lige så stille af ballonen som filmen skred frem. Jeg så filmen på original-sproget, så skal ikke kunne kommentere de danske stemmer. Dog syns jeg at pingvinerne reddede fillmen en rimelig karakter :D


    Personligt syns jeg ikke altid de danske biografer er det vildeste, navnligt Nordisk film i provinserne. Film som Team America og Oceans Twelve, var ikke at finde i biografen pga. Familien Gregersen. Ligeledes måtte vi vente over 1½ måned på Der Untergang, tsk tsk. Og spørg mig om det ikke sker med Dukes of Hazzard, der er tilsyneladende ingen distributør af den X(


    Så jeg er personligt langt fra tilfreds med udbuddet herhjemme, men det er da altid noget at man kan importere det fra USA.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Personligt syns jeg ikke altid de danske biografer er det vildeste, navnligt Nordisk film i provinserne. Film som Team America og Oceans Twelve, var ikke at finde i biografen pga. Familien Gregersen. Ligeledes måtte vi vente over 1½ måned på Der Untergang, tsk tsk. Og spørg mig om det ikke sker med Dukes of Hazzard, der er tilsyneladende ingen distributør af den X(


    Jeg så da Oceans Twelve i bio center kolding, en ok film, men synes nu stadig bedst om Oceans Eleven...

  • Har set Madagaskar, Hitchikers Guide to the Galaxy og de fantastiske 4 ..


    Madagaskar er da klart en vinder, for satan jeg var flad af grin. Godt være den ikke har samme flotte stil som Shrek 1 og 2 hvad angår animation, men who gives a BIIP. Den er jo alt for morsom den film. Fyldt med fede hints til masse af film (ligesom shrek 1 og 2) ...


    Hitchikers Guide to the Galaxy var weird synes jeg. Nu har jeg aldrig læst bogen (bøgerne), så det kan måske være derfor. Keder mig faktisk under filmen. Det sjoveste var omtrent den der pessimisktiske robot ...


    Fantastiske 4, er gennemsnitlig fin hjernedød underholdning, som dog alligevel er ganske morsom.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Jeg så da Oceans Twelve i bio center kolding, en ok film, men synes nu stadig bedst om Oceans Eleven...


    Jeg fik den så senere købt på dvd istedet, og må da også sige at jeg var væsentligt bedre underholdt med Oceans Eleven :D Men igen det er en 2'er så man skal nok ikke lægge for meget i det. Men hold da fast der er mange kendisser med i de film :crazyeyes:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Madagaskar er da klart en vinder, for satan jeg var flad af grin. Godt være den ikke har samme flotte stil som Shrek 1 og 2 hvad angår animation, men who gives a BIIP. Den er jo alt for morsom den film. Fyldt med fede hints til masse af film (ligesom shrek 1 og 2) ...


    Det er helt sikkert at den film har mange sjove elementer, men jeg syntes sq bare den manglede noget. Der var nogle rigtig grinern linier i den, og nogle utroligt sjove henvisninger, men både jeg, og de andre gutter jeg var inde og se den med var enige om at sidste halvdel af filmen ikke var så god som den første. Men igen, det er en smagssag mht. film.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Madagaskar er da klart en vinder, for satan jeg var flad af grin. Godt være den ikke har samme flotte stil som Shrek 1 og 2 hvad angår animation, men who gives a BIIP. Den er jo alt for morsom den film. Fyldt med fede hints til masse af film (ligesom shrek 1 og 2) ...


    Det er helt sikkert at den film har mange sjove elementer, men jeg syntes sq bare den manglede noget. Der var nogle rigtig grinern linier i den, og nogle utroligt sjove henvisninger, men både jeg, og de andre gutter jeg var inde og se den med var enige om at sidste halvdel af filmen ikke var så god som den første. Men igen, det er en smagssag mht. film.[/quote]


    Selvfølgelig ..