Anbefaling: Black Eyed Peas - Monkey Business..

  • Købte dette album da det udkom i butikkerne for et stykke tid siden.. Er nu begyndt at høre albummet igen.. Hold kæft det er fedt.. Måske siger i "Pop".. Men der er meget lækkert dansemusik på albummet..


    Kan kun anbefale det! :dance: :clap:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Købte dette album da det udkom i butikkerne for et stykke tid siden.. Er nu begyndt at høre albummet igen.. Hold kæft det er fedt.. Måske siger i "Pop".. Men der er meget lækkert dansemusik på albummet..


    Kan kun anbefale det! :dance: :clap:


    Desværre, jeg vil også sige POP, købte det til konen, og har kun hørt brok brok brok siden, hun kan kun lide 2 numre på den cd, og jeg vil sige det samme, lidt synd...

  • Så længe man slipper for at høre dem live :D
    Det de præsterede ved Live8 var da ligefremt rædselsfuldt!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Elephunk var genialt; Anxiety, Where is the Love, Lets Get it Started, Labor Day, Hey Mama, Latin Girls, alle sammen lækre numre.


    Monkey Business skuffede derimod grumt, de eneste numre jeg kan holde ud at høre er de 2 singler; Dont phunk with my heart og Dont Lie.


    Yeah det vil jeg give dig ret it r3ptile. Synes også monkey business er ret tamt, udover lige "phunk-nummeret" & "don't lie"