Kim larsen dance remix ???

  • Hørte den i byen sidste dag... Hvilken sang er det overhovedet der remixet (kan ikke huske det). Hvem har remixet den ? :)


    Thx for respons

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Hørte den i byen sidste dag... Hvilken sang er det overhovedet der remixet (kan ikke huske det). Hvem har remixet den ? :)


    Thx for respons


    Det eneste remix jeg har hørt er af The Loft, men ved ikke om det er det du tænker på?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget


    Det eneste remix jeg har hørt er af The Loft, men ved ikke om det er det du tænker på?


    Nope :)


    Tror nok det var en af dem: Køb bananer eller Tarzan mama mia eller Paporklip :crazyeyes:

  • jeg tror det er køb bananer.. der er sådn lidt techno ind over også.. :dance:

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    BukkeMand .. det er jo tre meget forskellige sange .. Du kunne ikke beslutte dig til hvilken det var?


    Jeg kan ikke HUSKE hvilken det var... Beslutter ???... Jeg mindes det var en af de sange... Og jeg hørte den i byen hvor man generel huske hanske lidt ;)


    Mx Neo - ok :) Kommer tilbage og lukker tråden hvis det er den... Har du ingen artist ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Hørte den i byen sidste dag... Hvilken sang er det overhovedet der remixet (kan ikke huske det). Hvem har remixet den ? :)


    Thx for respons


    Den hedder 'Midt Om Natten - Køb Bananer'


    og du har en PM i din box

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    Den hedder 'Midt Om Natten - Køb Bananer'


    og du har en PM i din box


    Den hedder bare "køb bananer" - ikke noget med "midt om natten", der har forretningerne jo lukket, så der kan man ikke købe bananer... :))


    Tsk tsk - tænker I jer slet ikke om ? :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Den hedder bare "køb bananer" - ikke noget med "midt om natten", der har forretningerne jo lukket, så der kan man ikke købe bananer... :))


    Tsk tsk - tænker I jer slet ikke om ? :T


    haha... ved mig hedder sangen :
    Køb bananer remix.
    artist:
    Kim larsen..
    Ps. kig i din pm..

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |


  • det kan godt være, men det er forkert ;)

  • køb bannaner køb bannaner køb bannaner kom kun nærmer kære frue du blir sku ikke snydt af mig:D den?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Nope :)


    Tror nok det var en af dem: Køb bananer eller Tarzan mama mia eller Paporklip :crazyeyes: