Købe mp3 - hvor ?

  • Halløjsovs... Hvor køber I jeres musik henne og er det sikkert at købe der ?
    Hørte på p3 der var "mp3 pris krig" for tiden, så det kunne være det mere betale sig at købe sagerne over nettet ?


    Edit: var ik sikker på at det var i OT-afdelingen tråden hørte hjemme...

  • http://www.mp3search.ru/ er vist osse fint billigt. Og lovligt lige så, det var den ihvertfald for et par uger siden hvor det var oppe at vende i fjernsynet.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Har det nu stadigvæk sådan, at hvis jeg endelig skal købe noget, så køber jeg det sq i forretningerne. Og så bliver det typisk Soundstation, Fona eller TP-Musik.


    Ja men ka man købe enkelt numre der?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    Itunes.. billigst og bedst


    Har oss hørt det skulle være billigst, men skal man så hente programmet eller hvordan hænger det sammen ?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    http://www.mp3search.ru/ er vist osse fint billigt. Og lovligt lige så, det var den ihvertfald for et par uger siden hvor det var oppe at vende i fjernsynet.

    Tror faktisk nok jeg så det, men er det speciel billigt derinde ?



    Den er lige mig den side :D Men er 5-6 kroner er det billigt ? Har ik forstand på mp3 priserne...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand

    Tror faktisk nok jeg så det, men er det speciel billigt derinde ?


    $0.10 pr. nummer er vel rimelig overkommeligt, det er da noget billigere end de danske webshops. Men jeg har ikke selv handlet der, så hvordan og hvorledes med alting, vil jeg ikke gøre mig klog på. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Den er lige mig den side :D Men er 5-6 kroner er det billigt ? Har ik forstand på mp3 priserne...


    Synes det er en ok fair pris .. Men nok ikke det billigste man kan komme i nærheden af ..


    20 sange til en cd vil koste omkring 100-120 kr., så meget billigere end en alm. købe cd er det nok heller ikke, men de færreste cder har alligevel 20 sange på sig og koster alligevel 150 kr.


    Fordelen ved siden er dog man kan lytte til previews så man er helt sikker på man har lyst til at eje tracket ..


    Eftersom digital musik på nettet først er ved at blive udbredt (mit syn herpå), så tror jeg prisen falder i løbet af iår/næste år ... Der skal bare lidt flere spillere på markedet ..

  • IKKE bilka.dk


    De tog røven på mig igår.
    Havde købt Incomplete...
    Og hvad downloader jeg ?
    En tom zip fil på 22kb..


    Og så har jeg ikke engang fået odrenummeret eller noget..


    Kan handels dato..


    Godt nok kun en 10'er men alligevel?


    ==
    tdc.dk - godt men kan bare ikke bruge bgbank tl det.
    Ellers har jeg ikke prøvet flere.


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    Bilkas musikbutik er også god. der er også mange danske hits :)


    http://www.bilka.dk/musik


    Hmmm :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand



    Hmmm :))


    LOL, det indlæg havde jeg ikke lige set :))


    EDIT: jeg har lige købt 7 numre fra bilka.. der fik jeg både odrenummer, og musiknumre, så jeg er godt tilfreds ;)


  • Havde du regnet med at få en hel sang når du køber Incomplete? :))



    dba.dk kan også bruges .. Jeg har købt et par numre derinde, og det fungerer helt fint, og ta'r ikke ret lang tid ..