Hvad er Clone Wars?

  • Jeg sad og så Clone Wars før, og kan forstå at det er en "film" lavet historiemæssigt ind mellem EP2 og EP3, men den slutter ret sjovt og der er tydeligvis nogen ting som skal afklares før EP3. Kommer der en Clone Wars 2. Clone Wars er ikke instrueret af Lucas, så jeg tænkte det kunne være en mulighed. Dog står der intet på IMDB om en evt. 2'er.

  • Det er ikke en film men en serie som er blevet sendt på Cartoon Networks. Fornylig blev der dog lavet 5 specielle afsnit, som kunne downloades frit og disse handlede om historien mellem ep. 2 og 3. De slutter med at General Griveous prøver at kidnappe kejser Palpatine, hvilket ep. 3 starter med så kan ikke rigtig se hvor der skulle mangle noget.


    De specielle afsnit er afsnit 21-25.

  • Den jeg så hedder bare Clone Wars Volume 1 ud ender med at Grievious kæmper mod 5 jedies og kort før det har Anakin slået en wannabe Sith som lokkede ham ind i en fælde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Den jeg så hedder bare Clone Wars Volume 1 ud ender med at Grievious kæmper mod 5 jedies og kort før det har Anakin slået en wannabe Sith som lokkede ham ind i en fælde.


    Ah ja, det passer. Det sidste jeg så var slutningen af Chapter 20 - fint.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Det er ikke en film men en serie som er blevet sendt på Cartoon Networks. Fornylig blev der dog lavet 5 specielle afsnit, som kunne downloades frit og disse handlede om historien mellem ep. 2 og 3. De slutter med at General Griveous prøver at kidnappe kejser Palpatine, hvilket ep. 3 starter med så kan ikke rigtig se hvor der skulle mangle noget.


    De specielle afsnit er afsnit 21-25.


    du har sådan næsten ret.


    Clone wars ep. 1 - 20 var lavet som en slags teaser, det var meningen af ep. 3 skulle starte der hvor afsnit 20 stopper, men georde lucas fandt ud af at det ville bruge for meget tid af filmen, så lavede han de næste 5 afsnit. de er ikke specielle på nogen måde, de er bare bagefter de andre. Alle afsnit har det tilfælles at de handler om general grevius, og hans delvise ledelse af droide hæren sammen med Count Doku.


    Alaza du skal så lige tænke på at Clone Wars ER instrueret af George Lucas.
    Og nej der mangler ikke noget, der er nogle små historiske fejl i clone wars, som ikke passer med filmene, kan ikke huske præcis hvad det er, men det står på et sw forum et sted.


    Alaza - han er ved at lave en tegneserie. det er rigtigt nok. Den skal dog først laves efter han har lavet den rigtige serie, som skal handle om de personer man ikke ved så meget om, eller dem som egentlig har en fed karakter, men som ikke rigtig kommer frem i filmene.
    Det glæder jeg mig personligt meget til, da jeg har læst alt dansk oversat extended universe.

  • Er mit i Chapter 23. Synes faktisk det er super interessant, også specielt fordi de ligger ud med alle de personer man kender, og så er det helt fint hvis man f.eks. får mere af vide om Mace Windu og endnu længere ud. Hvad er det for en dansk oversættelse af extended universe du mener? Det eneste extended universe jeg kender er det på sw.com. Hvordan med bøgerne egentligt.. hvad handler de om, og er de noget værd?


    Angående instruktionen, så står der bare Genndy Tartakovsky på IMDB.com.


    De næste tegnefilm som så kommer, ved vi hvor de er henne historiemæssigt?


  • Grunden til at jeg kalder dem specielle er fordi de frit kan downloades...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Grunden til at jeg kalder dem specielle er fordi de frit kan downloades...


    Det kan alle de resterende 20 afsnit os :) ... hvis du har hyperspace membership så kan du :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Er mit i Chapter 23. Synes faktisk det er super interessant, også specielt fordi de ligger ud med alle de personer man kender, og så er det helt fint hvis man f.eks. får mere af vide om Mace Windu og endnu længere ud. Hvad er det for en dansk oversættelse af extended universe du mener? Det eneste extended universe jeg kender er det på sw.com. Hvordan med bøgerne egentligt.. hvad handler de om, og er de noget værd?


    Angående instruktionen, så står der bare Genndy Tartakovsky på IMDB.com.


    De næste tegnefilm som så kommer, ved vi hvor de er henne historiemæssigt?


    Hmm det med instruktionen - da de lavede det, der var det meningen af genndy skulle stå for det hele selv, men lucas kunne ikke lade det være, og efter afsnit 2 der var de to om det, men lucas kom bare aldrig til at stå nogle steder.


    Mht. til bøgerne, så kommer det meget an på hvem det er der har skrevet dem, men jeg vil sige at timothy zahn og anderson er nogle af de bedste til extended universe(udvidet univers ca.). Kevin smith er dog den bedste ! ... NO DOUBT.


    Men bøgerne er generelt extremt spændende, og 100% værd at læse, og man kan læse dem igen og igen, da man hele tiden opdager nye sider af personerne og planeterne. Og så er det lige meget hvordan man læser dem, self er det bedst at læse den første i en serie, som f.eks. Han solo trilogien, hvilket er min yndlings, da den beskriver han solos liv, hvordan han blev en højt stående officer i imperiet, men blev smidt ud af imperiet, fordi at han ikke kunne udstå slaveri. Det var der han redede Chewie, han var ved at blive pisket ihjel af en sindsyg slavepisker, og så greb Han solo ind. Det skulle han ikke gøre, da han så blev smidt ud, og Chewie blev ved med at opsøge ham, fordi at Han havde redet hans liv, og han nu stod i livslang gæld til ham.
    Han havde så sparet en del penge op, og for dem købte han sig et rumskib, som han i fællelskab reparede på med Chewie, og en del andre venner som han fik.


    Og så om de forskellige kærester han får, og en masse om de fede rumslag han er med i, som er med til at starte hans kæmpe store rygte.


    huha... kan blive ved i flere timer... enjoy !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    Det kan alle de resterende 20 afsnit os :) ... hvis du har hyperspace membership så kan du :)


    Så kan de jo heller ik frit downloades ;) De første 20 har kunne downloades gratis.. Men det er godt nok en del tid siden :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Det arkiv der du linker til er for hyberspace members, så er de stadig ik frie til download..


    argh sorry, jeg trykkede bare på en af dem, og så regnede jeg med at de alle virkede ... :S