Star Wars: Revenge of the Sith

  • Så fed en film!


    Klart en af favoritterne i sagaen.


    Skal lige sunde mig lidt mere, så kan jeg skrive lidt mere konstruktivt senere :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • var det virkeligt nødvendigt med en ny tråd? Eller spørger jeg bare (som member med kun 3 stjerner) meget dumt? ?(


    Tweak er måske slet ikke strikse med bruget af tråde som de er det på tweakup?
    Må vi bare øsle (bøf)? :clap:


    #1 Glæder mig til det lidt mere konstruktive indlæg du vil komme med!
    Udbryder selv et hurra :clap: for en god episode, der laver en meget god sammenhæng mellem den nye 2'er og den gamle 4'er!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    var det virkeligt nødvendigt med en ny tråd? Eller spørger jeg bare (som member med kun 3 stjerner) meget dumt? ?(


    Tweak er måske slet ikke strikse med bruget af tråde som de er det på tweakup?
    Må vi bare øsle (bøf)? :clap:


    #1 Glæder mig til det lidt mere konstruktive indlæg du vil komme med!


    FRI MIG!


    Denne tråd har ikke en SKID med at gøre, HVEM DER SKAL IND OG SE DEN!


    Vorherre bevares! For en POLITISTAT vi lever i?


    Du gør en god indsats i at ødelægge en god stemning!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Er lige kommet hjem fra den, og vil ikke komme med noget konstruktivt. Den film er så dyb, så dejlig, så fantastisk at den er værd at tage ind og se, ligemeget om man er en StarWars fan eller ej (Dog hjælper lidt baggrundsviden i forståelsen af handlingen). Denne film er rykket ind på min personlige top 10, uden slinger. Fantastisk film!

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Er også selv lige kommet hjem fra en hæftig biograftur med Hayes og co., og den skuffede ikke. Den har sine flaws, og den har sine mangler, men alt i alt rørende og ekstrem flot på alle leder og kanter. Mere uddybende indlæg vil indtræffe efter søvn. Har umiddelbart givet den 9 på IMDB.


  • Jep, han er sku moderator materiale :roller:


    :dots:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Jep, han er sku moderator materiale :roller:
    :dots:


    hov hov :))


    Nå men glæder mig helt vildt til at se den - har dog først fået nogle ordentlige pladser på mandag.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    :clap: Berle er dejlig :clap:


    Og du spammer. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Konstruktiv post coming up...


    *** Advarsel - mulige spoilers ***



    Star Wars: Revenge of the Sith


    Da jeg først satte mig til rette i sædet var jeg vildt spændt. Jeg vidste, at filmen ville være anderledes fra episode 1 og 2.


    Filmen er mørk. MEGET mørk. Dyster og uhyggelig på mange punkter. Det er nok ikke nogen hemmelighed, hvad der sker, med hovedpersonerne i filmen. Men alligevel vil jeg undlade at sige det direkte :) IMO har Lucas gjort at rigtig godt stykke arbejde i, at skabe en sammenhæng imellem den nye trilogi og så den gamle. Det var nok en af de største bekymringer jeg havde, inden jeg havde set filmen. Det er både sjovt at se, og tilfredsstillende.


    Man kan vel sige, at de nye film brygger på samme opskrift som Matrix trilogien. Fødsel, kærlighed og død. Hvor episode 1 handler om opdagelsen af Anakin - hans "fødsel". Episode 2 om hans kærlighed til Padmé og episode 3...ja om hans uundgåelige "downfall". Selvom dette er yderst forudsigeligt fjerner det ikke den spænding man har i maven og andre steder. For det her er nemlig en Star Wars film, og den formår utallige af gange, at overraske, skræmme og røre os.


    Det er fanatastisk, at det er lykkedes at koge filmen ned til hvad den er. Så mange ting har måttet fotælles for at skabe en ordentlig sammenhæng mellem de nye og de gamle. Men det er lykkedes i fineste stil. Men dette gør også, at filmen starter lige på og hårdt. Gennemgående må man sige, at den har et højere tempo end sine to forgængere. Men dette er ikke på bekostning af noget. Man forstår straks den store sammenhæng.


    Èn ting jeg er rigtig lykkelig over er, at Lucas har fattet hvor irriteret folk er på Jar Jar Binks - en idiot med flyveører. Dette kompenserer han for, ved at give den minimale replikker og scene-optrædender. Det er jeg ganske tilfreds med. (DIE JAR JAR)


    Soundtracket er som altid fænomenalt. Vanen tro, så skinner hovedtemaet i filmen også igennem i form af soundtracket. Så samtidig med, at visse af de tidligere tracks benyttes, er der nye og dystre af slagsen også. Koblingen til ep. 4-5-6 blev også genvakt i soundtracket. Meget nostalgisk :)


    Nu gider jeg sgu ikke mere...tag ind og se den! Klart en ny favorit Star Wars film. Den vækker virkelig lysten til at se ep. 4-5-6.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • så den oss igår.. dævlgalme den var klasse... 5½ stjerner herfra :T
    På en måde synes jeg bare at det er den der får sagaen til at hænge sammen... Misforstå mig ik, for det burde oss, men at man får mere viden i den i forhold til 1'ern... Prøvede at forklare :))

  • Regner med muligvis at se den når den kommer i fjernsynet..


    Men ellers har jeg ikke de vilde planer om at se den..


    Men er da glad på jeres vegne at i synes det var en god film..


    Havde ikke været ret at slutte sagaen af med en dårlig episode..


    Dog er jeg sikker på jeg vil finde den lige så dårlig som de andre episoder.. Men sådan er vi jo alle så forskellige.. ;)

  • Synes ikke den var SÅ fed...


    Halvdelen af samtalerne lød ens... Diskutionerne med padmé var bare den samme diskution igen og igen...


    Synes det var lidt steneren... Så var kampene med lyssværd også taget fra en underlig vinkel..

  • Tja jeg må nok også sige jeg var lidt skuffet... hvis det ikke var fordi jeg vidste hvor den film skulle ende ud henne så ville jeg faktisk mene den er røv kedelig og lang trukken... der er slet intet nyt i den film desværre :(


    Skal dog lige siges at det er en man skal se, mener ikke den er så dårlig den ikke kan ses ;)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • SPOILER


    Er lige kommet hjem fra biffen og er mere eller mindre enig med de fleste herinde... Dårlig skuespil i en del scener, fatter ikke hvorfor Hayden Christensen i det hele taget blev valgt. Rent filmisk var den på højde med ep. 1 og 2, hvilket IMO var noget makværk, men historien og de kraftfulde scener gør alligevel at filmen er værd at se. De dele af kampscenerne som ikke var computerlavede var ofte ret dårlige, især scenerne med de ældre skuespillere (Dooku og Palpatine), de virkede ikke særlig overbevisende, bevægelserne så bl.a. langsomme og umotiverede ud. Slutscenen mellem Obi-Wan og Anakin var dog meget god :)

  • Var inde og se den i går og kan kun sige kanon film..


    Synes Hayden spiller rigtig godt, men Natatlie Portman gør det ikke så godt i denne som hun har gjort i de andre. Skuespillet imellem portman og hayden er heller ik vildt overbevisende, men det er nok fordi at Lucas ikke egner sig til romatisk pladder hehe.


    Ewan McGregor gør det som sædvanlig pisse godt som Obi, tror næsten han er i familie med Alec Guiness :))


    Effekterne var geniale.. De har virkelig forbedret sig siden 2'eren.


    Skal ind jeg og se den igen i aften :D