[Film] Hide and Seek - muligvis spoiler

  • Har for nylig lige set denne gyser/thriller ting sammen med en ven. Nu troede man jo det eventuelt var et godt gys osv., men det er faktisk få steder man muligvis kan blive skræmt ...


    Dog skal filmen have thumbs up for rigtig godt skuespil og en pæn overraskelse i løbet af filmen...


    Men ville høre om i eventuelt havde set den og nogle af de andre gysere fra iår, så som The Grudge ...


    Satser på snart at skulle se Whitenoise og Boogeyman (håber de har lidt flere skræmende elementer eller noget cool) ... The Ring Two ligger også om hjørnet til at blive set, men man skal jo lige have tid osv.


    Må dog sige året vrimler med gysere/thrillere

  • Jeg har ikke set filmen du omtaler, desværre. Men for satan, hvor jeg dog glæder mig til at se White Noise, dén ser pænt fed ud. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Jeg har ikke set filmen du omtaler, desværre. Men for satan, hvor jeg dog glæder mig til at se White Noise, dén ser pænt fed ud. :D


    Hehe, lyder bare som et lille ripoff af Farlig Frekvens (på en sær måde)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teelq
    ey, har da set The Grudge ... og syns den var mega spookey 8o men knap så fed handling... ellers en feeed film...


    Det er underligt, mange ting skræmmer mig, så som edderkopper, men af sære årsager skræmmer film mig ikke så meget som man ellers skulle tro....


    Jeg kan se the grudge kan være uhyggelig hvis man bor på landet, slukker alt lys i huset osv. Men ellers er den forudsigelig op til flere gange :S


    Edit:
    Okay kan skyldes jeg ser nogle af de gysere derhjemme ... Vil sige man var lidt skræmt i Gothika, da jeg så den i biffen, men det var ikke sådan jeg sprang op af stolen eller lign... Tror jeg missede de 2 gange den var mest skræmmende, fordi jeg skulle sætte min popcorn ned i frygt for at smide dem ud over det hele ... De er jo dyre sådan nogle ..

  • Haha.. skal så lige siges at jeg så den i biffen, og at jeg kender den gut der arbejder der.. og han er IKKE bange for at skruge op =)


    og høje lydeffecter, selvom den er forudsigelig, syns jeg gør den MEGET mere spookey, men der skal heller ik så meget til at skræmme mig =)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teelq
    Haha.. skal så lige siges at jeg så den i biffen, og at jeg kender den gut der arbejder der.. og han er IKKE bange for at skruge op =)


    og høje lydeffecter, selvom den er forudsigelig, syns jeg gør den MEGET mere spookey, men der skal heller ik så meget til at skræmme mig =)


    Foretrækker når de bare kutter uden varsel på nogen måde, det der med musikken som afsløre det hele, er typisk amerikansk .. Men film skal også ofte ses med god og høj lyd :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Foretrækker når de bare kutter uden varsel på nogen måde, det der med musikken som afsløre det hele, er typisk amerikansk .. Men film skal også ofte ses med god og høj lyd :)


    HVAD foretrækker du???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    HVAD foretrækker du???


    Du ved når de kutter fra et billede til et andet når man mindst venter det .. Bam og der er noget skummelt lige i hovedet på dig kombineret med lyd osv... Yeah, så kan man godt hoppe i stolen .. En pludselig høj lyd kan give mig et stort chok ..

  • Film der ses i biografen kan på ingen måde være uhyggelige, desværre.. Folk begynder at grine, fordi de ikke rigtig ved hvad de ellers skal.. Mange tak -.-


    Foretrækker at se gysere om natten, alene, med høretelefoner på =)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Det er sq ik alle der sidder og griner i biffen... har "tit" været inde og se gysere, og må sq desværre skuffe dig, grineri er ikke det der er mest af... i hvert fald ik hvor jeg bor..