Fedt tekno?

  • Kan I anbefale nogle fede tekno sange? Gerne lidt ala Drunken Monkey - Calabria.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    Kan I anbefale nogle fede tekno sange? Gerne lidt ala Drunken Monkey - Calabria.


    Techno tak ... ;)


    Kan remse et par navne op fra min sidste techno-playlist...


    Astral Projection, Infected Mushroom, Voice of Buddah, Samuel Barber, S.U.N. Project, Man With No Name, Sonar Eclipse, Juno Reactor, Green Nuns of the Revolution, Power Source, Ux, Psychonaut ... osv osv ...

  • Sorry Grill.


    Nogle specielle numre fra disse kunstenere?

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Foruden de allerede nævnte er der også:


    *Miranda ("simpelt" goa)
    *Son Kite (Lidt i stil med Miranda, dog mindre melodisk) Son Kite's H.P. ...her finder du bla.a. et 5-kvarters liveset til fri DL!!! :T
    *X-dream (pumpet goa)
    ...og jeg kunne blive ved...


    ...og så lige et link til en go' pladebutik: LOUD Music (ligger godt nok i KBH, men de har os netsalg)


    ...ellers kan jeg anbefale dig følgende "labels":


    *TIP
    *Blue Room
    *Why Not records

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


    Rettet 2 gange, sidst af Ciric ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    Kan I anbefale nogle fede tekno sange? Gerne lidt ala Drunken Monkey - Calabria.


    laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fra techno ffs

  • Sven-r-g - The Sign (special D mix)
    Scarf - Inferno
    Scarf - Check Thiz
    Scarf - Odysee (Plazmatek mix)
    Mythos N'Watergate - Neverending dream (Brooklyn Bounce mix)
    Alt med Ziggy X;)
    Ultrabeat - Pretty Green Eyes
    Angel one - ?
    Ayla - Ayla
    Voodoo & serano - This is acid
    Ravers on Dope - Get high
    Gider ik til at skrive flere ned :P


  • Scooter med One... Den er optimal ;)


  • tror ikke det er den musik stil han søger, kan se det er noget af det hårdere du har skrevet ned.


  • Hmmm det lyder mere som Goa da... Astral Projection, Infected Mushroom... osv...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Hva med noget Rotterdam Terror Corpse? :))


    LoL :)) de er bare for skøre :crazyeyes:

  • Vil da lige se på det =), takker folks.



    Zlinky --> Var blot et bud, på hvad jeg bl.a søger :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Lidt info så kan man knap nok definere noget som værende techno idag, da de fleste ting bliver lagt ind under en sub-genre af trance ;)


    Eksempelvis er Pulsedriver , DJ Manian (Scarf! , Tune Up! etc.) og mange flere NRG Trance ... Ikke spillet så meget i de danske klubber dog, men ganske populært nede i de tyske egne ... Et populært ord som også omtaler dette musik er "pop-trance" ..


    Alt det med Astral, infected etc. kalder Psychedellic (beklager det nok er stavet totalt forkert) trance. Det er kendt for sin lidt mere monotome og ensformige pumpende bass fra start til slut .. eller noget i den stil ..


    Alt i alt, trance har så mange underkategorier man tror det er løgn. Kender kun nogle stykker af dem. Og det kan ofte være svært at definere lige præcis hvor noget høre til, da det måske strækker sig over flere underkategorier ...


    Personligt bruger jeg NRG Trance aka pop-trance til fester og til motion. Et godt kick til en god stemning eller et godt tempo på motionscyklen ..


    Melodisk, euphorisk, episk, whatever som mit hovedkategori. Det er kunstnere som Armin van Buuren, Above & Beyond mf.


    Psy. Trance er sjældent men det kan være hvis jeg sidder sent oppe og skal have skrevet et eller andet. Så skal jeg have noget med lidt hastighed og et godt gennemgående kick ...


    har tilmed også en kærlighed til "hard-house" - Her tænker jeg på Gabriel & Dresden .. I mine øjne to af de mest geniale djs du kan opsnuse ...


    Men der er sikkert en masse kunstnere der intet siger jer :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    tror ikke det er den musik stil han søger, kan se det er noget af det hårdere du har skrevet ned.


    Sådan overordnet er noget af de i hvertfald tæt på Hard-Nrg .. Meen hårdt og hårdt ved jeg nu ikke .. Nok en smagssag, tror jeg ...


    Men Ayla er i hvertfald ikke hårdt ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Sådan overordnet er noget af de i hvertfald tæt på Hard-Nrg .. Meen hårdt og hårdt ved jeg nu ikke .. Nok en smagssag, tror jeg ...


    Men Ayla er i hvertfald ikke hårdt ...


    læs hva jeg skriver din ost :crazyeyes:


    skrev hårdere ved godt hva der er hårdt


    Ziggy X, Scarf og Brooklyn Bounce mix plejer der er være ok spark i, hvis jeg husker helt rigtigt


  • Læste det også :roller:


    Men vi mener det samme så :T