[Trance] Motorcycle - Around You

  • Hva så, er der nogle brugere som lever for Trance musik herinde ? Som eventuelt også lytter til ASOT ...


    I så fald, hørt den nyeste produktion fra Motorcycle aka Josh Gabriel og Dave Dresden ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Hva så, er der nogle brugere som lever for Trance musik herinde ? Som eventuelt også lytter til ASOT ...


    I så fald, hørt den nyeste produktion fra Motorcycle aka Josh Gabriel og Dave Dresden ?


    ASOT hva er det ?


    og nop har ikke hørt den

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    A State of Trance ... Umiddelbart skyder jeg på du ikke hører meget trance eller ?


    nej er mere til det hårde Hardtrance Hardstyle ovs.

  • ved ikke hva er trance osv.. men når jeg bevæger mig ind på det område er det kun Infected Mushroom og Mark Oh der kan få mig til at flytte mig :D hehe


    ellers hørere jeg rock og heavy metal osv :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    ved ikke hva er trance osv.. men når jeg bevæger mig ind på det område er det kun Infected Mushroom og Mark Oh der kan få mig til at flytte mig :D hehe


    ellers hørere jeg rock og heavy metal osv :P


    oki, men fra Mark Oh til Infected er der nu et godt stykke vej i Trance ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    eheh som sagt. jeg fatter hat af det der trance.. men Infected er helt sikkert min favorit.. men også den slags som infected ;)


    ;)


    Hælder til Astral Projection af den slags

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Hva så, er der nogle brugere som lever for Trance musik herinde ? Som eventuelt også lytter til ASOT ...


    I så fald, hørt den nyeste produktion fra Motorcycle aka Josh Gabriel og Dave Dresden ?


    hehe nu forstår jeg dit indlæg.. der fik du os :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    ASOT hva er det ?


    og nop har ikke hørt den



    me 2! ;) - Hører Kun Hardstyle og Trance :T :dance:

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Se, det går egentlig også under Trance fætter :P


    [quote]Oprindeligt indlæg af MvK
    er trance ikke en blanding af Techno og Dance???


    Nope, det er nok den normale fortolkning ..


    På mange måder må man nok sige at techno er forsvundet mere ind under genren trance i diverse afarter ..


    Dance er sådan set en anden fortolkning af musikken. Mange siger jo også det er Techno så snart der er en bass som larmer lidt. Derfor kalder mange det Dance når det er det blødere.


    Okay, det er svært at forklare præcist hvad der er hvad. Men overordnet er det sådan set Trance ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    hehe nu forstår jeg dit indlæg.. der fik du os :P


    Hehe, med dit avatar burde du næsten vide hvad ASOT var ;) Det blev tidligere hosted via ID&T ;)


    Men måske det kun er Trance Energy du er bekendt med?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Hehe, med dit avatar burde du næsten vide hvad ASOT var ;) Det blev tidligere hosted via ID&T ;)


    Men måske det kun er Trance Energy du er bekendt med?


    ASOT siger mig stadig ikke noget, snakker vi artist/grp, label eller noget events her ? :rolleyes:


    og jo kender skam til andet end TE, vil meget gerne til Q-Base, sensation, qlimax defqon og den stil men pengene er desvære ikke til det :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    ASOT siger mig stadig ikke noget, snakker vi artist/grp, label eller noget events her ? :rolleyes:


    og jo kender skam til andet end TE, vil meget gerne til Q-Base, sensation, qlimax defqon og den stil men pengene er desvære ikke til det :(


    Hmm, A State of Trance af Armin van Buuren ... Et live radioshow ..