Film i går?

  • Så en film i går TROR det var på TV2. Den handlede om en pige der flyttede til storbyen for at blive sangskriver. Hun blev så coyote (tror jeg) fik en kæreste, hvorefter det hee endte godt og hendes sceneskræk gik væk osv osv
    Hvis i kender den, ved i hvad jeg mener :)


    Hvad hedder den?

  • den heder Coyote Ugly

    Beskrivelse:
    Romantisk komedie om den unge kvinde Violet (Piper Perabo), som tager til New York for at forsøge sig som sangskriver. Leve af noget skal hun også, så hun får et job på en bar ved navn Coyote Ugly, hvor det kun er unge kvinder, der står bag bardisken. Ikke nok med det; de er i høj grad barens entertainere, og Violet må snart sande, at hvis hun skal være ”hot” i storbyen, må hun finde nye sider af sig selv frem...

  • Så den ikke i går - men har til gengæld set den et par gange før. Okay film.
    Slog tilfældigt over på DR1 og så Cast Away, med Tom Hanks i hovedrollen. Havde ikke set den før - lidt underligt - for det er jo næsten ikke andet en repriser, de sender på alle danske kanaler, for tiden. :rolleyes: Men okay film - måske lidt anderledes. Men den fik da tankerne sat lidt i sving. Og det er jo godt en gang i mellem. ;)

  • Så Coyote Ugly (ja for en gangs skyld så jeg tv :)) ) da jeg ikke havde set den før.


    Ret fed film faktisk :D og masser af god musik

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    Så en film i går TROR det var på TV2. Den handlede om en pige der flyttede til storbyen for at blive sangskriver. Hun blev så coyote (tror jeg) fik en kæreste, hvorefter det hee endte godt og hendes sceneskræk gik væk osv osv
    Hvis i kender den, ved i hvad jeg mener :)


    Hvad hedder den?


    Fremover kan du bare se titlen under tekst tv :D

  • Ja Coyote Ugly er en fed nok film, men Cast Away er i hvertfald ikke lige mig, den er bare for kedelig :| Jeg så som sædvanlig The Boondock Saints, den ser jeg cirka en gang om ugen! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Ja Coyote Ugly er en fed nok film, men Cast Away er i hvertfald ikke lige mig, den er bare for kedelig :| Jeg så som sædvanlig The Boondock Saints, den ser jeg cirka en gang om ugen! :)


    "You and your fucking rope!"


    Kanon film. Står selvfølgelig i dvd-samlingen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    "You and your fucking rope!"


    Kanon film. Står selvfølgelig i dvd-samlingen


    genial film.. simpelthen genial :D

  • Coyote Ugly er ikke lige mig. Langt fra.


    Cast Away er derimod kanon. Elsker de lange diskutioner og alle de konflikter han har med Wilson. Det er simpelthen genialt :))


    ..og ja, reb-scenen er vold griner :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    genial film.. simpelthen genial :D


    Haha, præcis! Den er så lækker! Citatet som du nævner er klart en af de bedste! Eller They can suck my pathetic little dick, and I’ll dip my nuts in marinara sauce just so those fat bastards can get a taste of home while they’re at it. hahaha :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    "You and your fucking rope!"


    Kanon film. Står selvfølgelig i dvd-samlingen


    Boondock er min all time favorit, den er simpelthen for genial...!


    Glæder mig til 2´eren "All saints day"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    Boondock er min all time favorit, den er simpelthen for genial...!


    Glæder mig til 2´eren "All saints day"


    Ved du hvornår de er færdig med at lave den? de gik jo i gang for et par mdr siden...


    Min Boondock Saints DVD er desværre fucked... det har den været siden jeg købte den, men da der var gået over en måned fra at jeg havde købt den til at jeg så den, har jeg desværre ikke kunnet få den byttet... :/


    Coyote Ugly er nu også en god film! Skal have fundet den et sted... men der er ikk Kvickly i viborg :/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    Boondock er min all time favorit, den er simpelthen for genial...!


    Glæder mig til 2´eren "All saints day"


    tror sq desværre aldrig den film den kommer :(
    der har intet nyt været om den i flere måneder ja snart år 8o