Niarn vs. Strøm

  • Sådan som jeg har hørt det, er Strøm og Niarn ikke så gode venner, så de kom op og skændes i byen, og han slog ud efter strøm, men kom til at ramme en pige i hovedet..


    Så det kommer i retten, og Strøm vidner jo selvfølgelig at han så Niarn slå hende.. Der kom så "Niarn - Stikkersvin" som er direkte ment imod Strøm.. Derfra kom Strøm's Ære og skam, som helt klart TVÆRE stikkersvin ned i gulvet..


    Jeg er HELT med på Strøm's side.. Man slår ikke på damer, og bagefter så ikke vil stå ved det.. - Det gør mig hidsig, sådan noget!


    Ville bare lige trække en debat op :)


    ** Numrene i denne debat
    Niarn - Stikkersvin
    og Strøm's forsvar imod stikkersvin
    Strøm - Ære og Skam


    Niarns nummer kan høres på nyeste CD, og Strøms er gratis, kan hentes her http://www.flavourz.dk/elementer_downloads.php - Direkte link: http://www.flavourz.dk/lydfiler/stroem_aereogskam.mp3


    [Edit: Utroligt nok, så meget af det jeg fandt på Google, der holder folk fanme med Niarn, og kalder Strøm stikkersvin! - Ja, måske.. Men der er forskel på HVAD man stikker om! - Det pisser mig af!]

  • Og du synes ikke offentligheden burde ignorere det fuldstændigt? Hvis manden slog en kvinde ved et uheld, så fair 'n square. At to pattebørn ikke kan enes, og derfor bliver nød til at kaste med knytnæver, så kan jeg virkelig ikke have sympati for nogen af siderne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Jeg holder med Niarn. Det er ikke til at forklare, men hvordan ved du egentlig at Niarn ikke vil stå ved at han slog hende i hovedet?


    Ja, jeg kan jo ikke kvittere for at det Søren Strøm rapper om er fakta, men det er sgu sikkert ligeså rigtigt som det Niarn rapper om i Stikkersvin..


    Men hør "Ære og Skam"


    I det hele taget er det faktisk et godt nummer :)


  • en af mine venner som kender Søren strøm's siger at det er iscenesat så de begge kunne få lidt mere popularitet inde i den danske hip hop scene og så de så lidt sejere ud ligesom i USA (Westside og Eastside) ;)


    *EDIT* Hvis det er rigtigt! så holder jeg klart med Søren, Niarn er det man kalder en "studie gangsta" han kan kun være smart bag sine venner, og han synger os ad helvede til live !

  • De burde begge have tæsk med en kogt porre, fordi de er så dårlige :))


    Udover det, så er jeg enig med alaza, hvorfor skal vi vide det. Det virker mest af alt som et publicity stunt, som patrick S også siger.


    Eller prøver de at være wannabe smarte ved at blæse sagen mellem de to op til noget det slet ikke er ;S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Niarn er coool.. men L.O.C, Suspekt og Ufo vs. Yepha er stadig kongerne ;)


    Har du hørt Niarn live, eller set ham indspille en sang? nej det skal du heller ikke ønske for han lyder af crap ;)


    Sørens strøm er sej nok, han er pt. den bedste "kendte" rapper.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Har du hørt Niarn live, eller set ham indspille en sang? nej det skal du heller ikke ønske for han lyder af crap ;)


    Sørens strøm er sej nok, han er pt. den bedste "kendte" rapper.


    Tja... Da han var i Vega til MC's Fight Night gik han nu helt amok...


    Da jeg var til DM i mix var upho og yepha der... Der var nu halvdødt...


    IMO er Niarn MEGA fed live... Ufo og Yepha er poppere... Og søren strøms sang har bare et 60'er beat... Hvad sker der for det...


    Stikkersvin er et fedt nummer synes jeg ;)


    Men du kan jo bare se på salgstalene... Søren strøm har kun vundet det værste MC's fight night i tidens historie... Niarn har kun været det mest solgte dansk hiphop album sidste år ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    okay jeg er nok ikke særlig meget med i det her men hvem er de to? rappere eller?


    Ja 2 danske rappere.


  • De gange jeg har hørt ham synes jeg han lyder han mest som en studie rocker.. Men fair nok, hvem har lige taget ufo og yepha ind i billedet :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    De gange jeg har hørt ham synes jeg han lyder han mest som en studie rocker.. Men fair nok, hvem har lige taget ufo og yepha ind i billedet :P


    mig :D læs lidt længere op ;)