Blade Trinity

  • mojn i box!
    Jeg har ik set filmen endnu, men det ændre sig snart. Vil lige høre dem der har set den om deres meninger.


    Edit: Miss. Biel skal ik gå en ½ omgang rundt om min seng :T

  • Så den i fredags! DAAAAAAMN hende Biel tøsen er fræk.. og så ser man hende osse i bad.. 8o 8o 8o
    ellers en fed film med masser af action og god musik :dance:

  • Var i biffen og se den Lørdags, fed film, gode skuespillere/roller. 1'eren er stadig den bedste, synes jeg, men den her overgår 2'eren med flere længder.


    Synes at Ryan Reynolds og Jessica Biel passer godt i rollerne, de spiller faktisk de actionroller meget bedre end jeg havde regnet med.


    Der er hold i historien og action er der jo masser af :)

  • Den er fed 8)


    MEN! synes den er mega kort, alle ting går meget hurtigt sys jeg :roller:

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Ja, jeg må sgu også sige at det var en fed film..
    -God lyd
    -Og massere af humor..


    Kan kun anbefale at se den i hvert fald..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Men slutningen sutter KOGLE BIGTIME !!!!....


    HØRT!!! Tror de har fikset slutningen 30 min før premiere. Den var X-trem skod....


    All-over synes jeg den var fed! Masser af hjernedød action!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM


    HØRT!!! Tror de har fikset slutningen 30 min før premiere. Den var X-trem skod....


    All-over synes jeg den var fed! Masser af hjernedød action!


    hehe ... ja, noget i den retning ... :boxed:


    Det hele går op i hat & briller efter at Blade og Blake ... :-s .... Kan de godt li B-navne der minder om hinanden ? :)) .... ligger i det "hul" efter at de kæmpet lidt .... BAH !!.... dialogen og det efterfølgende gav sgu myrekryb .. :boxed:


    ... og at Blake ligner "predator" paret med "alien" utrolig meget gør det nu heller ikke bedre ... Syntes "munden" var sjov på den lille vovse, men derefter var det lidt tamt ... og blå slageagtig tunge der var lidt kløvet ? ... hmmm.... :crazyeyes:


    ... Eller husker jeg helt forkert fordi min hånd langsomt kørte ned over mit ansigt imens mine øjne stod på stilke ?.... :crazyeyes:


    .... Men ja action er da nice ... også nice med en lille lamsebamse der sparker røv ... :)) .... og humor var der også .... nice :))


  • Den onde hed nu Drake, en forkortelse af Dracula.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Den onde hed nu Drake, en forkortelse af Dracula.


    ... nå ja .... Hm Drake, Blake ... Blade ... Whatever ... De kan alle få røvfuld ... :)) *G*


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Totalt lorte film... hehe årets flob...


    Fed7haS


    Lidt tidligt at bedømme ÅRETS flop ? ... Det er den 10 januar i år ... Bare rolig ... Der skal nok komme masser af skodfilm inden året er forbi ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kaare5000
    Jeg vil helt vildt gerne se den. håber den er god i hvert fald bedre end 2'eren


    Den er ihvertfald bedre end 2'eren, men når stadig ikke 1'eren... synes jeg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Lidt tidligt at bedømme ÅRETS flop ? ... Det er den 10 januar i år ... Bare rolig ... Der skal nok komme masser af skodfilm inden året er forbi ... ;)


    Jeg taler om 2004...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Totalt lorte film... hehe årets flob...


    Fed7haS


    og hvorfor mener du det......ville være rart med lidt argumenter :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Den er ok... Ikke nogen speciel fedt... Så den på island før jul...


    Grill: Den går under 2004 da den var færdig dengang ;) Bare pga danmark er langsomme betyder det ikke regnskabbet skal være underligt :P


    Men det er en ok film... Der er nogen meget fede scener... Det eneste jeg ikke kan lide er at når de slås og det er computer lavet ligner det bare et fighter spil som tekken eller sådan noget p åen prik! Man ser det enda fra samme vinkler... Det samme skete i blade 2... Det er lidt skod... Men han er lidt sejere i nr 3 IMO ham wesley...


    Så spiller han også lidt Ghetto, "They'll kill you? Motherfucker i'm gonna kill you!"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    og hvorfor mener du det......ville være rart med lidt argumenter :)


    For det første er filmens historie ultra tynd og lidt til grin... action scenerne var meget tamme for at sige det mildt... og hvad Jessica Biel og Ryan Reynolds laver i filmen er mig en gåde... ud over at rede blade en engelt gang så fylder de ingen funktion what so ever... De er kedelige og mildest talt ikke særlige troværdige i deres roller... Wesley Snipes er en papfigur som altid og bringer intet andet til filmen end "Ill Be Back" replikker... leveret på den ikke fede måde...


    Men det største problem i filmen er skurken... for at en action film skal være spændende skal skurken være "Ultra Bad Ass" ellers virker det jo ikke som nogen udfordring... men ham "Drake" figuren (drake kort for dracula) er nok den største tøs der findes hehe... de vækker ham efter flere tusinde års søvn og fortæller vidt og bredt at han er næsten uovervindelig... men nej nej hehe først gang han møder Blade stikker han af?!?! anden gang får han røvfuld på ca. 4.5 minut :S blade Trinity vinder prisen for den lammeste og mest tøsede skurk i film til dato...


    Fed7haS


    PS : for slet ikke at tale om Kris Kristofferson :S hvor mange gange kan den mand døg for deres sag?


  • Dvs du vil ikke se 4'eren når den kommer ? 8)


    Hvorfor ser du den slags film, lyder mere som om at Familien Gregersen er mere for dig, hehe, næh spøg til side, hvilke film synes du er gode ?



    Ps. Jeg synes stadig at Wesley er sej som Blade, og jeg synes at Jessica Biel og Ryan Reynolds klarer det rigtig flot som actionfigurer, i forhold til de roller som de normalt er i, men det er jo en smagssag.