Se ikke The Village!

  • Jeg så lige The Village den anden dag...
    Aldrig har jeg da set så dårlig en film.. det er nok den værste omgang pis ever :(


    De kunne så nemt have lavet den rigtig god.. men for pokker da.. æv.. føj.. sidder og krummer tær bare af at tænke på den.

  • Ja, jeg så den i biografen... :boxed: nejj hvor var jeg skuffet, hvad er det de siger i reklamerne....
    Never enter the woods, there is where thei wait og Uve never seen anything like this before og pis og lort.


    Da jeg så reklamer og trailer tænkte jeg, damn den lyder da vildt fed, "Never Enter the woods" og alle de klip fra de mest uhyggelige steder.


    Så var jeg oppe og se filmen, selve ideen med filmen er ret god, men er bare lavet så skod, med at det hele er ******** (som man allerede hører efter 30-60 min. af filmen) , rigtig dårlig gyser :chain:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    Ja, jeg så den i biografen... :boxed: nejj hvor var jeg skuffet, hvad er det de siger i reklamerne....
    Never enter the woods, there is where thei wait og Uve never seen anything like this before og pis og lort.


    Da jeg så reklamer og trailer tænkte jeg, damn den lyder da vildt fed, "Never Enter the woods" og alle de klip fra de mest uhyggelige steder.


    Så var jeg oppe og se filmen, selve ideen med filmen er ret god, men er bare lavet så skod, med at det hele er fake (som man allerede hører efter 30-60 min. af filmen) hvor man så efter det slet ikke bliver bange eller noget som helst, rigtig dårlig gyser :chain:


    spoiler advarsel tak.. for dem som ikke har set den..


    Jeg blev også lidt skuffet over den især slutningen, konceptet er fedt nok mene bare synd den skulle slutte sådan :/

  • Jeg har desværre også betalt penge for at se den film..


    Fatter ikke hvordan den kan nå op på 6.5/10 på IMDb...


    Den burde have fået meget mindre..
    Den film er simpelt hen spild af penge..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Jeg så lige The Village den anden dag...
    Aldrig har jeg da set så dårlig en film.. det er nok den værste omgang pis ever :(


    De kunne så nemt have lavet den rigtig god.. men for pokker da.. æv.. føj.. sidder og krummer tær bare af at tænke på den.


    Som vi talte om tidligere, den er ubeskrivelig dårlig.
    Uden tvivl den dårligste film jeg har set i år (Som altså ikke var en B-film)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    spoiler advarsel tak.. for dem som ikke har set den..


    Jeg blev også lidt skuffet over den især slutningen, konceptet er fedt nok mene bare synd den skulle slutte sådan :/


    Sry, men efter hvad vi har skrevet her, er der nok ikke nogen der vil se den :T

  • jeg så den for anden gang igår aftes for da jeg så den i biografen fattede jeg den ikke lige! Men da jeg så den anden gang kom jeg til at sidde og tænke på at instruktøren har sgu egentligt styr på hva han laver altså ham der m. night tror jeg nok han kaldes. synes ikke da jeg så filmen første gang at den var god, Men har aldrig nogensinde i mine dage blevet så forskrækket i en film, Og lyden er så nerve pirende så man sidder på kanten af sofaen og desuden også nogle geniale skuespillere efter min mening ihvertfald. Og bare måden scenerne er bygget op på er så genial! Så jeg synes ihvertfald jer der ikke har set den skal give den en chance eller 2gange som jeg har givet den, For du skal helt sikkert nok få dig nogle choks så du sidder neglet til loftet hehe

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Jeg mener da også at selve konceptet i filmen er til langt mere, end hvad det er gjort til.
    Syntes ellers at det er nogle klasse skuespillere der er med, de får løftet filmen.
    Men syntes ikke at filmen direkte er ringe.
    Det er klart at hvis man har sat sig op til at få det ene gys efter det andet, bliver man måske lidt skuffet. (selv om der til tider kan komme KÆMPE chock)

  • Jeg vil da også blankt erkende at filmen på ingen måde levede op til mine forventninger. Men det var fordi jeg forventede at den skulle være uhyggelig. Og det var den kun i meget ringe grad. Til gengæld overraskede den på andre fronter. Synes der var flere overraskende twists. F.eks det at ham faderen til den blinde piger faktisk har oprettet et fredet naturområde, hvor han kan lave hans lille "videnskabelig" eksperiment med et alternativt samfund, langt væk fra den moderne verden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Som vi talte om tidligere, den er ubeskrivelig dårlig.
    Uden tvivl den dårligste film jeg har set i år (Som altså ikke var en B-film)


    Hva dællen er en B-film????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Hva dællen er en B-film????


    Lav Budget, mener jeg..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • en b-film er en film med amatøre



    lol hayes der skrev vi vist på samme tid hehe :D

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • Synes den var til grin...


    Det er anden gang jeg var i biffen og havde lyst til at gå...


    Eller første gang gik jeg faktisk ud af salen pga jeg synes det var spild af min tid...


    Hader når det sker... Er kun sket 2 gange... Men man ærger sig... Popcorn cola og billetter er spildte penge :(


    Den første film var The Ring...

  • I virkeligheden er The Village en ok film... den bliv bare ødelagt af trailers der soldte den som en gyser når den i virkeligheden ikke var det... langt fra enda..


    Følelsen de fleste har efter sådan en oplevelse er skuffelse over at være blivet lovet en ting og så have fået noget helt andet... Jeg hade det selv sådan og hadede den for det... og jeg er sur over at jeg ikke fik chancen for at give filmen en ordenlig chance... traileren i dette tilfælde ødelag oplevelsen for mig... ikke filmen... bare synd at filmen skal lide under latterlige salgs gimmicks.


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    I virkeligheden er The Village en ok film... den bliv bare ødelagt af trailers der soldte den som en gyser når den i virkeligheden ikke var det... langt fra enda..


    Følelsen de fleste har efter sådan en oplevelse er skuffelse over at være blivet lovet en ting og så have fået noget helt andet... Jeg hade det selv sådan og hadede den for det... og jeg er sur over at jeg ikke fik chancen for at give filmen en ordenlig chance... traileren i dette tilfælde ødelag oplevelsen for mig... ikke filmen... bare synd at filmen skal lide under latterlige salgs gimmicks.


    Fed7haS


    den første halve time af filmen regner man med det helt vilde også kommer plottet også ramler alt uhyggen til jorden, Men synes nu den er scary den første halve time til en time

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z