John Rock = Pop Jon

  • Hehe, nu er "stegepande" Jon klar igen, han har ændret sit kunstner navn til John Rock, og han har lavet nummeret med Musikk - Summer loving


    Er der nogen der ved hvor man kan høre/downloade den henne? den er faktisk OK fed :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    Hehe, nu er "stegepande" Jon klar igen, han har ændret sit kunstner navn til John Rock, og han har lavet nummeret med Musikk - Summer loving


    Er der nogen der ved hvor man kan høre/downloade den henne? den er faktisk OK fed :clap:


    sry to say that:
    det er sQ ulovligt at downloade den meste musik;)
    og det med at han har skiftet navn er ved at være meget lang tid siden... og det med summer lovin... det var det nummer der fulgte med hans nye navn!;)

  • Quote

    sry to say that:
    det er sQ ulovligt at downloade den meste musik;)
    og det med at han har skiftet navn er ved at være meget lang tid siden... og det med summer lovin... det var det nummer der fulgte med hans nye navn


    Jeg undersøgte også selv det med lovligt og ulovligt med hensyn til Kazaa, og det er ULOVLIGT at udbyde musik uden tilladelse, men det er IKKE ULOVLIGT at hente det ned.... i hvertfald hvad jeg fandt frem til

  • copy/paste fra APGs HP:

    Må jeg downloade et musiknummer eller en film fra internettet?


    Du må gerne downloade et musiknummer eller en film fra internettet, såfremt rettighedshaverne har givet tilladelse til, at musikken/filmen kan downloades.
    Du må ikke downloade kopier af musik eller film fra internettet (f.eks. via peer-to-peer-systemer
    ).

  • Du kan da downloade alt du vil lovligt fra TDC's musikbutik, 02d.com og MSN Musikbutikken oppe i toppen af Media Player 10 (henter det fra CD.com). Man kan hos TDC leje musikken, streame den eller downloade den. priser fra 5,- til 15,- kroner per nummer :)