Det var så den Rammsteinkoncert

  • Wee.. er lige kommet hjem fra KBH og årets fedeste koncert: Rammstein.


    Det var ALT for vildt, og de havde det fedeste sceneshow jeg nogen sinde har set.. Med alt hva der findes af flammekastere og eksplotioner :D


    Vi fik taget en del gode billeder.. smider dem op når jeg får dem lagt ind på comp'en :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • hey, var også til koncerten, den var maxxxxx vild. og det var de fedeste numre de spillede. Simpelt hen en enormt god koncert.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Wee.. er lige kommet hjem fra KBH og årets fedeste koncert: Rammstein.


    Det var ALT for vildt, og de havde det fedeste sceneshow jeg nogen sinde har set.. Med alt hva der findes af flammekastere og eksplotioner :D


    Vi fik taget en del gode billeder.. smider dem op når jeg får dem lagt ind på comp'en :)


    Waaaaaaaaaaaaaaah!!! DØDØDØDØDØ .. Men hey.. engel, atomic og mig var på scenen med Mnemic :D

  • Ville nu gerne have været derinde :(, men selv hvis jeg havde billetter, var min nakke nok alt for øm efter mnemic til at jeg kunne headbange det mindste :P


    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Waaaaaaaaaaaaaaah!!! DØDØDØDØDØ .. Men hey.. engel, atomic og mig var på scenen med Mnemic :D


    Men ja, det var os der var på scenen med mnemic og stod og skreg sammen med forsangeren :D - fik også lige et håndtryk bagefter.


    Og så greb jeg i øvrigt en trommestik 8)


    Men godt at høre at i havde en god oplevelse :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Waaaaaaaaaaaaaaah!!! DØDØDØDØDØ .. Men hey.. engel, atomic og mig var på scenen med Mnemic :D


    Røvhuller.. det irriterer mig noget så grusomt at vi ikke nåede at få Mnemic med :chain:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • ville sgu gerne have været der... men vi havde ingen billetter :ohmy:


    De har altid flammekastere og tons ild med i deres shows, men tror jeg sgu ikke er en ting man bliver træt af at se :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bot
    ville sgu gerne have været der... men vi havde ingen billetter :ohmy:


    De har altid flammekastere og tons ild med i deres shows, men tror jeg sgu ikke er en ting man bliver træt af at se :D


    Det bliver man aldrig..


    Da de spillede "Rammstein" kom forsangeren ind med en flammekaster på hver arm.. nøj det så godt ud :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Yeah det var lidt for cool :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellslayer
    hva blev det til med de billeder? vil gerne se hvad jeg gik glip af.. plus flames :P


    Rolig nu.. de kommer tidligst på onsdag.. har ikke lige fået fat i kameraet endnu, det er en af mine veninder der har det..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Ville sku gerne have været derinde, men pengepungen er ikke det tungeste legeme i min krop, desværre.. Men det lyder da til at have været kanon fedt :D

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Ville sku gerne have været derinde, men pengepungen er ikke det tungeste legeme i min krop, desværre.. Men det lyder da til at have været kanon fedt :D


    Heller ikke i min, men jeg klager da ikke :))


    Det var årets fedeste koncert.. jeg har ondt af alle jer der ikke fik den med ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().

  • HEY... det var den fedeste koncert...!!!


    Rørte ved dem alle sammen da de gik ned fra scenen...!! stod helt oppe foran lige i midten...!!! det var fandme den bedste aften nogen sinde!!!!!