The Incredibles

  • var inde og se den forrige weekend - den er sgu sjov nok, men slet ikke nær Shrek (men kan man nu også forvente det af en film...)


    Den kan klart anbefales.. synes bare de skulle have fokuseret lidt mere på at holde det humorisktiske tempo filmen igennem, istedet for at have alt det lavvande.


    thumps up herfra

  • Ja, synes også det er en rigtig genial film, og man får da luftet lattermusklerne :)


    Edna Mode = Forever..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Også den lille forfilm med fåret..
    Kæft den var sjov..!!!


    f__ da, den havde jeg helt glemt :(


    den var da alt for sjov ja. Jeg skulle lige til at skrive om man ikke kunne downloade den helt gratis et eller andet sted fordi det jo nok var en freebie - men hvis man ser http://www.pixar.com 's hjemmeside, så kan man kun se sneakpeaks af den :dots:

  • Jeg syns den er ret fed hele vejen igennem. Men den ændre bare karekter. I starten er der en del voksen humor, efter min mening. Men senere hen bliver det mere børne orienteret. Jeg syns den var vildt sjov.

  • Har været inde og se den 2 gange, den holder hele vejen :D glæder mig til den kommer på dvd, der skulle være en del ekstra materiale på, som de ikke fik med i filmen.


    Er der andre end mig, som sad og så filmen til den sidste rulletekst var kørt forbi, for at se fraklip ?? lidt synd at de ikke havde det med....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Er der andre end mig, som sad og så filmen til den sidste rulletekst var kørt forbi, for at se fraklip ?? lidt synd at de ikke havde det med....


    enig, det har før været kanont skægt at se på... lidt trist det ikke var med denne gang.

  • Var inde og se den igen i dag, denne gang i Palads dog :(
    Den var rent faktisk sjovere 2. gang, men jeg tror det skyldes at folk generelt grinte mere i salen, det skaber ligesom en stemning.. Overdrivelser er selvfølgelig ikke en dejlig ting altid, specielt ikke fra hende der sag lige bag mig, og grinte i ca 70% af tiden... Det var ganske underholdende, på en underlig måde...

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Der er jo nogen, som holder stilen. :)


    Tja... Når man kan få det bedste hvorfor så ikke tage det?


    Går helst i imperial da de har landets(Nordens måske?) bedste biograf... Så det lige blevet digitalt og hele salen er konstrueret så at lyden lyder bedre ;)


    Hehe...


  • Præcis. Går der også så ofte som jeg kan finde tid og penge til det.