Nyt fra TonZ

  • Synes det lyder ret fedt, men, uden at forærme nogen håber jeg, passer jeres forsanger imo ikke særlig godt ind. Savner en mandlig vokal. Tror det passer jeres musik en del bedre.. Men igen, bare min ydmyge mening ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KLS|
    Synes det lyder ret fedt, men, uden at forærme nogen håber jeg, passer jeres forsanger imo ikke særlig godt ind. Savner en mandlig vokal. Tror det passer jeres musik en del bedre.. Men igen, bare min ydmyge mening ;)


    enig

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • ok der er jeg lige modsat, synes faktisk det hele spiller godt overens med hinanden


    kan faktisk rigtig godt lide vokalen, ønsker måske bare mere slagkraft i den...


    selve musikken er helt ok ;) i hvert fald gennemøvet


    keep up the good work :dance:


    Hørte lige de andre igennem, lige så meget slagkraft som på Thinking of This, der lyder hun mere "fortrolig" med nummeret :crazyeyes:

  • Jamen så ramte Lasse igen tweak.dk ;)


    Ja du har jo fået min vurdering på nummeret - men hvornår var det i skulle ud og spille ? og hvor ? (hvis jeg forstod det rigtigt)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jamen så ramte Lasse igen tweak.dk ;)


    Ja du har jo fået min vurdering på nummeret - men hvornår var det i skulle ud og spille ? og hvor ? (hvis jeg forstod det rigtigt)


    Vi skal spille i stengade 30 engang i starten af februar, vi har ikke fået den præcise dato endnu, men jeg skal nok holde jer op til date, håber da nogen af jer kunne finde på at kigge forbi ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kassus Clay


    Vi skal spille i stengade 30 engang i starten af februar, vi har ikke fået den præcise dato endnu, men jeg skal nok holde jer op til date, håber da nogen af jer kunne finde på at kigge forbi ;)


    Jamen klart ;)