Tjen 500,- på iPod undersøgelse!

  • Vi er en gruppe studerende på 5.semester humanistisk informatik på Aalborg Universitet, som forsøger at klarlægge iPods betydning for musik, såvel som individets brug af iPod og om denne giver en ny og anderledes opfattelse af musik og af selvet i sociale sammenhænge.


    Derfor vil vi gerne have dig til at svare på en række spørgsmål - til gengæld deltager du i lodtrækningen om 500 danske kroner. (husk kun iPod brugere kan deltage)


    Udfyld skemaet og send det til ipodskema@yahoo.dk


    Find skemaet her:


    iPod skema


    På forhånd tak!

  • Vil da ikke mene at det handler om at vinde/tjene (whatever) de penge, det handler da bare om at være hjælpsom og svare på spørgsmålene :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Igen vil jeg tage Burgers parti, synes det er fair når Nosfer@tu ikke en gang har gidet sætte sig ind i hvad spørgeskemaet går ud på.


    Skal da være helt op til dig selv.

  • Hej allesammen.


    Nej, jeg er vist ikke helt fra forstanden - der er en mening med galskaben. Vi forsøger at lave et empirisk forarbejde, som er baseret på svar fra en så bred population som det lader sig gøre. Populationen er i dette tilfælde afgrænset af iPod brugere, da det udelukkende er deres erfaring med teknologien, som vi fokuserer på i opgaven. Vi er ydermere godt klar over, at det er omkring de 80 spørgsmål vi beder Jer om at svare på, og af samme årsag har vi udlovet en præmie på 500 kr. for ulejeligheden.


    For at svare på diverse spørgsmål som er blevet stillet i tråden, kan jeg sige, at vi ikke "bare" selv kan svare på spørgsmålene, da det vil var at "øve vold" på den kvalitative forskningsmetodik, og det vil der bestemt blive slået ned på til eksamen. Derudover ville repræsentativiteten i undersøgelsen være lig 0, da vi i så fald, selv har valgt vores respondenter.


    VI mangle stadig en god håndfuld besvarelser, så hvis der er flere som har lyst, skal de være velkomne.


    På forhånd tak!

  • Codez:


    Bare tag det roligt. Det var et enkeltstående tilfælde. Nu vil jeg lige sikre mig, at I har modtaget min besvarelse? Jeg sendte den til jer i går efter at have haft korrespondence med Thomas.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Igen vil jeg tage Burgers parti, synes det er fair når Nosfer@tu ikke en gang har gidet sætte sig ind i hvad spørgeskemaet går ud på.


    well det vil jeg overhovedet ikke blande mig i, det jeg reagere på er måden det bliver sagt på..kan godt være folk er uenige eller hva ved jeg, men der er ingen grund til kalde hinanden for det ene og det andet..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    well det vil jeg overhovedet ikke blande mig i, det jeg reagere på er måden det bliver sagt på..kan godt være folk er uenige eller hva ved jeg, men der er ingen grund til kalde hinanden for det ene og det andet..


    Helt enig, ingen skal hinanden ting, meni denne situation er det næsten tilladt imo ;)


    Men hvis vi læser ordne som de står, så er det et spørgsmål, og ikke en konklusion. Burger spørger om han er dum siden han skriver som han gør.

  • happy er det ikke lidt for meget forskelsbehandling :)


    burger var slem, og skal have smæk!

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    Mener bare det er en nedværdigende måde at snakke til andre mennesker på, om det var formuleret som et spørgsmål eller ej..hvorfor ikke bare sige det på en ordenlig måde..


    så noget kommer der i mange tilfælde kun flaming ud af, hvilket ik føre til en skid.


    over and out.


    Har du et problem med min kommentar så slet den dog! .. Og du kunne vel også have klaret det her over PM .. Ser ingen grund til, at du bliver med med at køre i det .. Men det er da godt nok at vide, at du selv er 100% fejlfri .. ;)


    EOD ..