Disney Pisser Mig Af !

  • Hvorfor tvinges man til at se på en helvedes masse Disney-Film-Trailere når man smider en Disney-DVD i afspilleren ?... Skulle fandme forbydes at prøve at hjernevaske folk ved at tvinge dem til det hver gang man vil se en Disney-DVD.... X( X( X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JacobHansen
    Det kaldes advertising / reklame for sit eget produkt ;)


    Men, ja det er Møg irreterende..


    Ja, de kan kalde det hvad de vil ... Syntes det er unfair at man tvinges til at se en række trailere fra samme producent når man har købt en Disney-DVD .... Det er sgu én ting hvis det er frivillige trailere som man kan vælge i menu´en hvis man vil se dem, men det der pjat kan godt pisse mig lidt af ... :boxed:


    Det skulle bare lige ud ... :))

  • Hehe - Så kan jeg se at du er så heldigt stillet at du har en DVD brænder. Så kan du jo bare kopiere den, også fjerne alt det unødvendige ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JacobHansen
    Hehe - Så kan jeg se at du er så heldigt stillet at du har en DVD brænder. Så kan du jo bare kopiere den, også fjerne alt det unødvendige ;)


    Er i fuld gang .... ;)

  • Grill din brokrøv... tsk tsk tsk :))
    Du lyder som en gammel kælling ;)
    ÅHH HVORFOR I ALVERDEN SKAL MAN VÆRE TVUNGET TIL AT SE EN TRAILER MAN IKKE HAR LYST TIL?? Det er de unge menneskers skyld...
    Unge nu til dage :roller:


    Hehe.. ;)


    Du kan tage det :D


  • HeHe ... Ja, jeg bitcher i dag .... Dårlig dag ... Eller rettere dagen har været god når jeg har været ude og arbejde, men derefter har jeg ikke bestilt andet end at snakke med den ene tumpe efter den anden i telefonen.... Fandes opfindelse ....


    Men ja, er sgu belastende det med disney .... wankers. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe ... Ja, jeg bitcher i dag .... Dårlig dag ... Eller rettere dagen har været god når jeg har været ude og arbejde, men derefter har jeg ikke bestilt andet end at snakke med den ene tumpe efter den anden i telefonen.... Fandes opfindelse ....


    Men ja, er sgu belastende det med disney .... wankers. *G*


    Sådan kan det jo gå. Well du har jo muligheden for at lægge på hvis du har lyst.. Smart ikke? ;)


    Disney = Wankers... Sådan er det bare...


    WB er noget der dur derimod :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Sådan kan det jo gå. Well du har jo muligheden for at lægge på hvis du har lyst.. Smart ikke? ;)


    Desværre nej ... Var nogle ting der skulle ordnes så jeg kunne slippe for at snakke med dem igen ...



    Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Disney = Wankers... Sådan er det bare...


    WB er noget der dur derimod :D


    HeHe ... :))

  • Nu ved jeg ikek hvordan det er med DVD (har aldrig haft en) men på de gode gamle VHS videoer, der sad der sådan en fin knap der hed FF (står for Fast Forward) og "Spol fremad" på godt dansk ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Nu ved jeg ikek hvordan det er med DVD (har aldrig haft en) men på de gode gamle VHS videoer, der sad der sådan en fin knap der hed FF (står for Fast Forward) og "Spol fremad" på godt dansk ;)


    Det er der også, men man kan, når man laver en dvd skive, indstille så den stakkels seer er tvangsindlagt til at se: diverse logoer, trailere, fbi warnings + andre advarsler, animationer osv.


    Især Disney/Buena Vista elsker at gøre dette.
    De har ikke fattet at de samme reklamer er knapt så fede efter man har set dem 50 gange. :(
    Man kan ofte "chippe" sig fra det, men det kan godt koste.