Jagten på røde oktober

  • Er det bare mig eller er den film MEGET vist i flimmerkassen ?... Syntes fandme den kommer hele tiden ... :boxed:


    Tror sgu det er en af de mest viste film i dansk TV i nyere tid ... X(


    Utroligt hvad man får for de licens-kroner man skal betale ... :] .... og de penge man ligger for sit kabel.TV ... :]

  • Kan være jeg har kigget på de forkerte ( Eller rigtige :)) ) kanaler, men så slemt syntes jeg nu ikke det er....


    Quote

    Utroligt hvad man får for de licens-kroner man skal betale ...


    Nu er det godt nok de gamle som betaler, men syntes nu stadig at vi har mange kanaler som man ikke kan bruge til ret meget

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Kan være jeg har kigget på de forkerte ( Eller rigtige :)) ) kanaler, men så slemt syntes jeg nu ikke det er....



    Nu er det godt nok de gamle som betaler, men syntes nu stadig at vi har mange kanaler som man ikke kan bruge til ret meget


    Nu er det jo så egentlig kun DR man betaler licens til .. Da der ikke er meget Public Service over resten ..

  • Quote

    Nu er det jo så egentlig kun DR man betaler licens til .. Da der ikke er meget Public Service over resten ..


    Tror det er mig der sidder og sover lidt, mangler også en del timer efterhånden....... Vi betaler til fælles antenne nok det jeg tænke på og fik drejet lidt...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Nu er det jo så egentlig kun DR man betaler licens til .. Da der ikke er meget Public Service over resten ..


    Ikke kun DR ... TV2 får da vist også licens-kroner i et vis omfang ....


    Men anyway... Gør det ikke bedre at det er kabel-TV-kroner man betaler for genudsendelser på genudsendelser ... og imellem dem er der ... ja, reklamer 6 gange i timen eller hvor mange det nu er ... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    reklamer 6 gange i timen eller hvor mange det nu er ... :]


    Yup det er sq til at få knopper af. Jeg er konsekvent stoppet med at se film og ligende på Kanal5 af samme årsag.. En film der varer 92min tager op til 130-140min at sende.. Man sidder og er helt inde i film og så hver 30min er der reklamer i 10-15minutter...


    FUCK det er noget så provokerende...


    Og lige for at gør det bedre, ja så er det de samme reklamer gang på gang på gang på gang på gang...


    X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Er det bare mig eller er den film MEGET vist i flimmerkassen ?... Syntes fandme den kommer hele tiden ... :boxed:


    Tror sgu det er en af de mest viste film i dansk TV i nyere tid ... X(


    Utroligt hvad man får for de licens-kroner man skal betale ... :] .... og de penge man ligger for sit kabel.TV ... :]


    Tro mig den kan slet ikke måle sig med Airforce One og Die Hard: Mega Hard (Dk titel)
    De to kører nærmest i loop på tv3 og 3+

  • Ja Air Force One er den film jeg synes bliver vist mest i dansk tv...langt værre end røde oktober.

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO
    Tro mig den kan slet ikke måle sig med Airforce One og Die Hard: Mega Hard (Dk titel)
    De to kører nærmest i loop på tv3 og 3+


    Tja ... Mener nu bestemt at jagten på røde oktober har været der mere gennem fx. det sidste år på dansk Tv.

  • Ang. skod reklamer, så er det tyske firma Jamba gået i gang med, at hjernevaske alle der ser MTV, for de viser deres inaverende reklamer TRE gange, HVER gang der er reklamer, det er til at blive skør af. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja ... Mener nu bestemt at jagten på røde oktober har været der mere gennem fx. det sidste år på dansk Tv.


    Jeg er så ikke enig, er helt sikker på at både Die Hard: Mega Hard og Air Force One har været der flere gange.


    Men ja Røde Oktober er da også ved at være en genganger på tv.


    Tjek evt. her:
    http://groups.google.com/group…=UTF-8&safe=off&scoring=d
    Der er mange der er godt trætte af at Air Force One kommer igen og igen.
    Det er jeg forresten også.


    Her er en tilsvarende søgning på Die Hard
    http://groups.google.com/group…2Die+Hard%22+group%3Adk.*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO


    Tro mig den kan slet ikke måle sig med Airforce One og Die Hard: Mega Hard (Dk titel)
    De to kører nærmest i loop på tv3 og 3+


    Glem nu ikke Final Destination... den er blevet sendt sygt mange gange nu syntes jeg...

    AMD Phenom II X6 1100T
    Gigabyte 990FXA-UD3
    8gb Corsair DDR3
    Club3D HD5750

  • hmm i brokker jer... tænk jer kun at have tv2 og dr 1 ... efter den sidste film på tv2 skal man bare sidde og lytte til den dutte lyd... damn det er træls ... gad godt der kom lidt reklamer en gang i mellem ;) ...så i skal ikke brokke jer over at der komme en film lidt mange gange, det her er bare den samme tone fra de starter til de slutter med "dutte-tv" ...






    :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellslayer


    Glem nu ikke Final Destination... den er blevet sendt sygt mange gange nu syntes jeg...


    Ikke hvad jeg har lagt mærke til .. Så skal det være mellem 1 februar 2003 og til 1 maj i år - der havde jeg ikke kabeltv, og fulgte så naturligvis ikke med i hvad der blev sendt på andet end DR1, TV2 og TV Danmark 2 ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hmm i brokker jer... tænk jer kun at have tv2 og dr 1 ... efter den sidste film på tv2 skal man bare sidde og lytte til den dutte lyd... damn det er træls ... gad godt der kom lidt reklamer en gang i mellem ;) ...så i skal ikke brokke jer over at der komme en film lidt mange gange, det her er bare den samme tone fra de starter til de slutter med "dutte-tv" ... :T


    HeHe ... Ja, lever trods alt ikke i stenalderen... ;)

  • #Offtopic:
    Istedet for at se så meget fjernsyn, så tag ud og oplev verden, tag på bakken. Evt cykle en tur i København?


    /offtopic


    Hvorfor brokker i jer. I betaler en minimal sum for at få lov til at se film hver aften.


    Tænk hvad det vil koste hvis i skulle lege 4-6 film HVER dag i en hel måned?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JacobHansen
    Istedet for at se så meget fjernsyn, så tag ud og oplev verden, tag på bakken. Evt cykle en tur i København?


    Fordi det kun er kællinger der skal cykle ... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af JacobHansen
    Hvorfor brokker i jer. I betaler en minimal sum for at få lov til at se film hver aften.


    HeHe ... Minimal ?... Ville jeg nu ikke sige .... De tjener da masser af penge på de "minimale" penge som de får ind, sååå... De kunne vel tage sig lidt sammen og sende noget NYT frem for genudsendelser på genudsendelser fordi de mangler noget at sende og ikke gider ofte penge på noget nyt ...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af JacobHansen
    Tænk hvad det vil koste hvis i skulle lege 4-6 film HVER dag i en hel måned?


    Underlig sammenligning som ikke har noget med det at gøre ...

  • Man betaler jo et beløb hvert kvartal eller hver måned?


    Hvis du så tar prisen for de f.eks 3 måneder og skriver den ned.


    Så lejer du 4-6 film om dagen, for det er da hvad der kommer i flimmerkassen hver dag.


    Så sætter du tallene op imod hinanden.. Så ser du forhåbentligt lysere på det.


    ( kender ikke prisen for TV-licens, da jeg næsten aldrig ser TV.. )


    Men det kan ikke være meget.. ( 1000?-1500 )


    Ved også godt at man ikek gider at se alle filmene der bliver sendt. Men så må du jo bare stoppe med at betale licensen?? Eftersom du ikke er tilfred?