Ringenes Herre de to tårne

  • Jeg syntes bare lige I skulle vide jeg havde fået LOTR de to tårne i special pak med gollum.. Og den er altså herre svær at få når den er gået ud af handel...Så da jeg så den måtte jeg bare slå til.. :))


    Er der andre herinde der har den???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kaare5000
    Jeg syntes bare lige I skulle vide jeg havde fået LOTR de to tårne i special pak med gollum.. Og den er altså herre svær at få når den er gået ud af handel...Så da jeg så den måtte jeg bare slå til.. :))


    Er der andre herinde der har den???


    Øhh tillykke ?... Dem der ville have sådan noget har jo nok købt den dengang den kom ud istedet for at vente så lang tid som du har... ;)


    Personligt, så er jeg sgu for stor til at lege med dukker ... og så er jeg ikke en kælling... derfor købte jeg kun Extended Version af 1´eren og 2´eren i sin tid. Så kan kællingerne og de små børn sgu købe dukke-udgaven. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kaare5000



    Jeg havde ellers rimlig meget besvær med det, men det kan jo oz være fordi jeg ik bor ik sårn en stor by..


    Ja, det er nok lidt svært når man bor i en grotte langt nede under jorden :))

  • Ville have det maerkeligt med mig selv, hvis jeg havde den der dukke staaende hjemme. Men jeg har de to normale Extended Edition. Uden noget ekstra tilbehoer. Er godt nok til mig. Ville nok bare smadre dukken eller noget, hvis jeg havde den. Ville ihf. ikke lege med den :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Ville have det maerkeligt med mig selv, hvis jeg havde den der dukke staaende hjemme. Men jeg har de to normale Extended Edition. Uden noget ekstra tilbehoer. Er godt nok til mig. Ville nok bare smadre dukken eller noget, hvis jeg havde den. Ville ihf. ikke lege med den :P



    Jeg leger heller ik med den.. Den står og pynter óg i den udgave hvor der var dukken i fik man oz en eksrta film med..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kaare5000


    Jeg leger heller ik med den.. Den står og pynter óg i den udgave hvor der var dukken i fik man oz en eksrta film med..


    Ja netop, min pynter også på hylden.
    Leger med den? Er i overhovedet klar over hvordan figuren ser ud?
    Det er bestemt ikke legetøj. tsk tsk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO


    Ja netop, min pynter også på hylden.
    Leger med den? Er i overhovedet klar over hvordan figuren ser ud?
    Det er bestemt ikke legetøj. tsk tsk



    Nej det er langt fra sårn en action figur det samme med dem fra den første film..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mercie
    rotk?


    Return Of The King.. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    [i] Ville nok bare smadre dukken eller noget, hvis jeg havde den. Ville ihf. ikke lege med den :P


    Jaaja, det siger de allesammen ;)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Hvornår kommer den sidste extenden version egentlig ?( :(


    Snart håber jeg på ... Har ventet på den i en evighed. *G* ... Ej, det er om et par måneder så vidt jeg husker .... ( ? ) ...