Spiderman 2

  • Jeg skal da helt klart se filmen, ingen tvivl om det. Hvorvidt det bliver til premieren, tvivler jeg nu meget på, jeg tror bare at jeg venter til den dukker op i biografen i nærheden istedet. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg venter til den kommer på DVD og så køber jeg den. Er ikke specielt vild med biografer. ;)


    Ajda, det kan du ikke mene...


    Biograferne har den gode lyd og kæmpe lærrede... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX


    Ajda, det kan du ikke mene...


    Biograferne har den gode lyd og kæmpe lærrede... :D


    ....og mulighed for at kaste med ting og sager, efter venner og bekendte. :))


    Ej, OriGiN og jeg har efterhånden gjort det til en vane at gå i biografen mere eller mindre hver mandag for at se en film. Det er nu hyggeligt nok.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX


    Ajda, det kan du ikke mene...


    Biograferne har den gode lyd og kæmpe lærrede... :D


    Hvis der fordi at Hans skal bruge biografen i Nordborg, så kan jeg squ godt forstå ham... :)) For den er virkelig kanont lille! I sin tid da jeg var elev på efterskolen dernede, fik et mindre grineflip dernede første gang jeg var der, ... Var jo vandt til Haderslev og Koldings storre lærreder - og ikke noget der lige så godt kunne være lavet med en almindelig projektor ;)
    -Men atmosfærre og hygge, -det er der squ i den biograf!!! :D


    Men Spiderman 2 er ikke en film jeg nødvendigvis skal se i biografen... Det er jo en 2'er... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX
    Ajda, det kan du ikke mene...


    Biograferne har den gode lyd og kæmpe lærrede... :D


    Jo, det mener jeg skam. ;)


    Biograferne har nemlig også noget andet og det er elendig benplads. Sofaen vinder stort.
    Der er masser af fjolser, som ikke kan holde deres mund og så er der sommetider et par enkelte, som lige skal have kraven vredet om og op og hænge lidt i luften, for at finde ud af, at det altså er alvor, når jeg beder dem tage deres ben ned fra mit ryglæn og lade være med at trampe mig i ryggen... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jo, det mener jeg skam. ;)


    Biograferne har nemlig også noget andet og det er elendig benplads. Sofaen vinder stort.
    Der er masser af fjolser, som ikke kan holde deres mund og så er der sommetider et par enkelte, som lige skal have kraven vredet om og op og hænge lidt i luften, for at finde ud af, at det altså er alvor, når jeg beder dem tage deres ben ned fra mit ryglæn og lade være med at trampe mig i ryggen... :]


    Okay, sådan er det dog ikke her i københavn :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde
    Hvis der fordi at Hans skal bruge biografen i Nordborg, så kan jeg squ godt forstå ham... :)) For den er virkelig kanont lille! I sin tid da jeg var elev på efterskolen dernede, fik et mindre grineflip dernede første gang jeg var der, ... Var jo vandt til Haderslev og Koldings storre lærreder - og ikke noget der lige så godt kunne være lavet med en almindelig projektor ;)
    -Men atmosfærre og hygge, -det er der squ i den biograf!!! :D


    Heheh, det er SÅ sikkert! :D Min kæreste fik også noget af et chok da hun var med i Nordborg biograf første gang, for hun var vant til den store sal i Esbjerg. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • skal ind og se den i Cinemaxx I århus.


    Håber sq at det bliver sal 1 den er nice :T


    Og hvad angår filmen så glæder jeg mig for vildt til at se den var helt vild med spiderman 1

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af cyruz
    Og hvad angår filmen så glæder jeg mig for vildt til at se den var helt vild med spiderman 1


    Også mig, den har jo også nogle fede effekter jo 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Tror jeg venter til den kommer på DVD. Så meget haster det ikke.


    Også her ... 8)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af cyruz
    skal ind og se den i Cinemaxx I århus.


    Håber sq at det bliver sal 1 den er nice :T


    Og hvad angår filmen så glæder jeg mig for vildt til at se den var helt vild med spiderman 1


    Stenet du har linket til jeres lille sal der ovre i det mørke jylland. *G* :))


  • Her er så københavnernes svar på en god biograf:


    Imperial 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX
    Her er så københavnernes svar på en god biograf:


    Imperial 8)


    Tja... Der er jo nogle stykker gode biografer her ovre, men findes nu også større end Imperial hvis det var det du mente ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja... Der er jo nogle stykker gode biografer her ovre, men findes nu også større end Imperial hvis det var det du mente ... :))



    Well, linkede bare til min yngligs biograf :D


    Hvilke biografer er større? :rolleyes: