Kender i Scooter - Jigga Jigga ?

  • Nu er det ikke en anmeldelse af Scooter det her, men kender i sangen ? ... Inde i sangen kommer der en stille fase, jeg synes at kunne erinder den stammer fra noget andet af, men hvilket ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Jep den kender jeg godt :D Var også ude og høre dem til MegaDance i Gigantium da de var derude, fuck de formåede at skabe en vild stemning 8) Men sorry, ved ikke om det stammer fra noget andet, men prøver da lige og hører ;)


    :)


    Det lyder som noget fra Irland eller Scotland .. Eller noget hen i den stil !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Er det den sekvens som minder om noget ringenes herre agtigt noget?


    Noget i den stil ja !


    Det lyder som noget enya kunne have lavet eller som noget skotsk/irsk folkemusik af en slags.


    Om det stammer andre steder fra er jeg dog ikke sikker på, men det lyder alligevel rimelig bekendt. Og det er alligevel meget populært i den genre at bruge gamle sange.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PolluX^
    btw macimuz...der er en fejl i din sig. lotr tingen ;)


    tror jeg der har været i al den tid den har været der... Hvad mangler der eller hvad er der galt ? ...


    and btw, this could have been said in pm :) but who cares

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    http://www.scootermusic.com eller hvad deres side nu er! Men det er 100% sikkert de HAR copyright på det..


    Nu er det ikke lige copyright-loven jeg prøver at undersøge, den kender jeg godt ....


    Siger såmænd bare den stille fase i tracket minder om noget man har hørt andet steds.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Nu er det ikke lige copyright-loven jeg prøver at undersøge, den kender jeg godt ....


    Siger såmænd bare den stille fase i tracket minder om noget man har hørt andet steds.


    rigtigt, men ved ikk hvad det er.. det jeg mente var at du kunne kontakte dem, men kan ikk huske siden!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    rigtigt, men ved ikk hvad det er.. det jeg mente var at du kunne kontakte dem, men kan ikk huske siden!


    Det er scootertechno.com ... Så vidt jeg fandt frem til ....