Harry Potter

  • Har endnu ikke set den.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kaare5000
    Jeg har lige siddet i en bio i 2 timer med min lilsøs og set Harry Potter 3..


    Hva syntes i om den??


    Jeg syntes det er 2 så 3 og 1 til sidst...


    Var den god??? Jeg er blevet tvunget af min kæreste til at bruge min penge på det lort... Har set ca 15 min af 1 af de andre så faldt jeg i søvn... Var godt nok DÅRLIGT lavet computer grafik... Det lignede noget fra slutningen af 90'erne...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Var den god??? Jeg er blevet tvunget af min kæreste til at bruge min penge på det lort... Har set ca 15 min af 1 af de andre så faldt jeg i søvn... Var godt nok DÅRLIGT lavet computer grafik... Det lignede noget fra slutningen af 90'erne...


    Effekterne i HP er sgu udemærket. Lad det da heller ikke stå i vejen for en god historie.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Var den god??? Jeg er blevet tvunget af min kæreste til at bruge min penge på det lort... Har set ca 15 min af 1 af de andre så faldt jeg i søvn... Var godt nok DÅRLIGT lavet computer grafik... Det lignede noget fra slutningen af 90'erne...


    ????????????????????
    Tror du skal have pudset øjnene.
    Jeg har aldrig set dem i biffen , da min datter er for lille til at læse teksterne , endnu.
    Men hun har begge på dvd og kvali fejler intet.
    Og hun skal også have 3 på dvd , er jeg sikker på.
    Og må sige at det er en god historie.
    Bøgerne er for langtrukne , det gider jeg ikke.



    The_Unforgiven

  • jeg skulle ha været inde og se 3'eren i går, men kom det ikke.. JEG HADER OG VÆRE SYG!!! ;( ;(


    Elsker Harry Potter filmene, synes historien altid er underholdende og effekterne er da heller ik dårlige.. :)

  • Harry Potter serien er squ genial!! Har læst alle bøgerne 3 gange i gennem nu, på engelsk -elsker dem!... Har aldrig læst de danske bøger, -for hvorfor skulle jeg det, når jeg kan få bøgerne gratis så længe det er på engelsk...:D (skyldes min canadiske mormor er meget glad for at sende bøger til mig!)


    Men skal da helt klart også ind og se 3'eren af HP-filmene... Har da allerede lovet en veninde at tage med ind og se den... Elskede de første 2 film, og mon ikke den 3. er lige så god -eller bedre? Glæder mig ihvertfald...
    Kan dog ikke forstå hvorfor effekter skulle kritiseres... IMO er de squ fine nok... Det er jo ikke nogen billig film, men de har jo stadig ikke et giga budget som LOTR...

  • Harry Potter filmne er udemærkede jeg synes 3eren er bedre end de to første.


    Graffikken er også ok, men jeg syns der er for mange åbenlyse fejl og mangler i filmen både i selve filmen men også i forhold til bogen, men sådan er det vel altid når en god bog bliver filmatiseret.

  • Er stor fan er bøgerne, men har ikke meget til overs for filmene. Skuespillerne... er ofte et kapitel for sig selv. Deres præstationer i 1'eren var middelmådig, men i 2'eren var de helt af helvedes til, og hvad jeg har set ud fra trailere, så har de ikke forbedret sig. Men interessant, at der er kommet ny instruktør på. Har billetter til d. 17 i Imp.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde
    Harry Potter serien er squ genial!! Har læst alle bøgerne 3 gange i gennem nu, på engelsk -elsker dem!... Har aldrig læst de danske bøger, -for hvorfor skulle jeg det, når jeg kan få bøgerne gratis så længe det er på engelsk...:D (skyldes min canadiske mormor er meget glad for at sende bøger til mig!)


    Men skal da helt klart også ind og se 3'eren af HP-filmene... Har da allerede lovet en veninde at tage med ind og se den... Elskede de første 2 film, og mon ikke den 3. er lige så god -eller bedre? Glæder mig ihvertfald...
    Kan dog ikke forstå hvorfor effekter skulle kritiseres... IMO er de squ fine nok... Det er jo ikke nogen billig film, men de har jo stadig ikke et giga budget som LOTR...



    JEg syntes oz de aller rigtige gode og det er noget andet end LOTR...
    Efkterne synyes jeg ik der er noget galt med når man kigger på andre film..
    De animerede figur syntes jeg falder fint inde med omgivelsene

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    jeg skulle ha været inde og se 3'eren i går, men kom det ikke.. JEG HADER OG VÆRE SYG!!! ;( ;(


    Elsker Harry Potter filmene, synes historien altid er underholdende og effekterne er da heller ik dårlige.. :)


    nu du siger syg da jeg var inden at se 1 da have jeg hovde pinde, det var galt med maven, og jeg var ved at knæke mig op i ham der sad foran mig men det var den enste gang jeg fik mudlig hed for at se så jeg tog dem ind og så den menn hva jeg overlevede godt at kommer på WC

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

  • Tre'eren kunne godt ha' været en time længere. Det hele gik meget stærkt, som om det bare var en lang teaser.


    På den anden side bliver seertallet ikke større af, at flimen bliver en time længere, for alle skal jo se den alligevel, så de kan jo saktens gøre, hvad de har gjort.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde
    Harry Potter serien er squ genial!! Har læst alle bøgerne 3 gange i gennem nu, på engelsk -elsker dem!... Har aldrig læst de danske bøger, -for hvorfor skulle jeg det, når jeg kan få bøgerne gratis så længe det er på engelsk...:D (skyldes min canadiske mormor er meget glad for at sende bøger til mig!)


    Men skal da helt klart også ind og se 3'eren af HP-filmene... Har da allerede lovet en veninde at tage med ind og se den... Elskede de første 2 film, og mon ikke den 3. er lige så god -eller bedre? Glæder mig ihvertfald...
    Kan dog ikke forstå hvorfor effekter skulle kritiseres... IMO er de squ fine nok... Det er jo ikke nogen billig film, men de har jo stadig ikke et giga budget som LOTR...


    Så kom jeg endelig ind og så den!!! Men i mellemtiden er min veninde også blevet min kæreste... -Hvilket jeg slet ikke klager over! ;)


    Men totalt god film! Elsker den for at være mere dyster end de 2 første film (ligesom i bøgerne), og det er fedt at se at Harry Potter begynder at udvikle sig som troldmand... Også at "ungerne" begynder at blive ældre, i både fysikken og psyken synes jeg er fedt... Det er ligesom man har fulgt dem 100% siden første film...
    Dog synes jeg det er trist at den "originale" Dumbeldore er død... Synes ikke den "nye" har den samme karisma som ham... Men det er vel nok bare en tilvændingssag...


    -Men hvis har set 1'eren og 2'eren, og synes de er fede nok, ja så er 3'eren altså en film som man SKAL se...

  • Jeg synes den var enormt god. Den bedste af de 3 indtil videre!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Hmm.. jeg må åbenbart være lidt underlig, for de film siger mig ikke spor overhovedet, virkelig intet. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Var den god??? Jeg er blevet tvunget af min kæreste til at bruge min penge på det lort... Har set ca 15 min af 1 af de andre så faldt jeg i søvn... Var godt nok DÅRLIGT lavet computer grafik... Det lignede noget fra slutningen af 90'erne...


    Fangen fra Askaban right ?? Hvis det er den, så synes jeg den er fed ;) Helt i orden film synes jeg, har jo også læst bøgerne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
    3'eren er meget mørkere og mere dyster end de to første film, men er meget bedre IMO.


    Virker meget mere gennemført...


    Samme gælder jo også bøgerne.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless