Hvad lytter du til, lige nu? Og hvad er din yndlingssang, lige nu?

  • Lytter til: *Bamses Venner - I en lile båd der gynger*
    ATM Fav: *Metallica - Enter Sandman*

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Jeg lytter lige nu til Salida - Amends <- Band fra Esbjerg, kig salida.dk :)


    Ellers er min yndlingssang - lige nu - Nightwish - Over the hills and far away, eller Nightwish - The Kinslayer (dog kun live) :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Nobuo Uematsu - Compression of Time


    Omg, jeg er ikke den eneste dansker der kender det super talent? God bless japanese RPG soundtrack makers ;)
    Må joine the bandwagon så:




    Lytter nu til: Nobuo Uematsu - Decisive Battle fra FF VI Piano Collection

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • kashmir - petite machine


    Bruger dagligt 1½ time på at lytte til Kashmir.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Min nuværende play-list ...


    Stained / Fred Durst - Outside
    Dire Straits - Brothers In Arms
    Bob Dylan - Blowing in the Wind
    The Supremes - Respect
    Now and Then - These Boots Are Made for Walking
    Alice Cooper - Poison
    Van Morrison - Brown eyed girl
    Creedence Clearwater - Bad Moon Rising
    Van Morrison - Brown eyed girl
    Bob Marley - Is This Love
    Led Zeppelin - Stairway To Heaven
    Otis Redding - The dock of the bay
    Patsy Cline - Crazy
    Percy Sledge - When A Man Loves A Woman
    Procol Harum - A whiter shade of pale
    Steve Miller Band - The Joker
    Tom Cochrane - Life Is A Highway
    Marc Cohen - Walking in Memphis
    John Lennon - Imagine



    ... Lige nu er det ... Steve Miller Band - The Joker ...


  • VN musik , hatten af for Grill , troede ikke du var til rigtig musik , he he.
    kender du "Under the Boardwalk " med Bruce Willis?
    Den er meget god.



    The_Unforgiven


  • Nope, tror vi er mange, hehe. Men de fleste er nok FF fans.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    VN musik , hatten af for Grill , troede ikke du var til rigtig musik , he he.
    kender du "Under the Boardwalk " med Bruce Willis?
    Den er meget god.



    The_Unforgiven


    Joh, jeg er da til oldies .... ;) ... Er noget af det eneste jeg rigtig kan slappe af til. Er nu også rart med noget Eric Clapton, Gary Moore, Joe Cocker, Kim Larsen, Mark Knopfler, Smashing Pumpkins, Sort Sol, Pink Floyd, Phil Collins, Steppeulvene, Bifrost, Janis Joplin og meget andet ...


    Men kan nu også godt li "nymoderne" musik til en hvis grad ... Der skal være indhold i det for det meste hvis jeg skal LYTTE til det ... Som jeg fortrækker med musik. De fleste HØRER bare ... Som også er fint nok, meen... Musik skal nydes, lyttes til, føles ... Musik skal have sjæl...


    Er nok født i den forkerte tidsalder, men fordelen ved det er jo at det er en billig besættelse hvis man kan sige det sådan ... De koster jo generalt mindre end det pop-bom-bom ... Ikke at der ikke findes ny musik som er god, men der er længere mellem det gode syntes jeg. Det er få udvalgte musikkere ...


    Men nej, har kun hørt et par numre med bruce. Skræmmende nok, men han kan jo godt synge ... 8o ... men fortrækker ham nu om Die-Hard-Typen ... :))



  • Det er et rigtig godt nummer med ham , du skal høre det.
    Og Sort Sol..... , der er et meget fedt nummer det fra Nattevagten , he he , Let your fingers do the walking , det er bare så godt , uf da.



    The_Unforgiven

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Det er et rigtig godt nummer med ham , du skal høre det.
    Og Sort Sol..... , der er et meget fedt nummer det fra Nattevagten , he he , Let your fingers flow , det er bare så godt , uf da.



    The_Unforgiven


    Okey, men det vil jeg så skrive på min huskeliste ... Jeg har den med THE DRIFTERS, men vil da gerne høre Bruce´s udgave alligevel.


    Ja, Sort Sol har lavet nogle gode numre.


    Nå, men tror jeg vil slukke for computeren og så smutte over på sofaen og se THE SAINT ... Syntes det er lang tid siden og så den kommer på Zulu kl 23...



  • Så den igår og den meget god , havde aldrig set den før.



    The_Unforgiven

  • Hører nu det meste, men for tiden spiller jeg meget Infected Mushroom - Never ever land. Og så har jeg også fået et eller andet trip med underworld ( ikke filmen :)) )


    edit.. The saints? var det den på tv2 i går?