• Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Lol den film sætter tiden tilbage.. Var helt vild med den i tidernes morgen.. Samme tid som California Man og Son In Law.. :D


    Nemlig :D ... Det er sgu dejligt med sådan nogle film. :clap:


    Desværre også mange år siden jeg har set den, men kan stadig huske den. Sad lige og fik flashback-griner over traileren. *G* :))

  • WEEEEEEEEE !!!


    LaserDisken har sgu fået den hjem, så den er på vej !... KANONT .... *G* .... Glæder mig sgu til at se den igen... :D


    Fik også et lille flip på en tankstation vi stoppede på vej til Slagelse i dag (Ja, har været i slagelse med arbejdet i dag) .... Købte 7 DVD´ere ... Fandt nogle gode nogle som jeg LIGE stod og manglede... :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Lol nice.. Den film er alt for klasse :D


    Yeah ... Humor på top-plan syntes jeg. :D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Der skal bestemt også være plads til lidt filmindkøb i ny og næ :D


    Ja, gode film kan jeg ikke undværre. Er desværre 2-3 uger siden jeg har købt en ny film, så trænger også til noget nyt.

  • Weeee.. BIODOME rox ... Har lige siddet og set dem. DAAAAM det er langt tid siden jeg sidst har set den ... Men den er stadig griner. *G* :))


    btw... THE CROW - NEVER SAY DIE ..... SKOD-FILM !!!! BIGTIME !!!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    btw... THE CROW - NEVER SAY DIE ..... SKOD-FILM !!!! BIGTIME !!!!!


    Hva fa'en er det for en? en ny en eller hva? Har de første 3 og de er fede nok, den første er nu stadig bedst :clap: Brandon Lee spiller for cool i den film

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    Hva fa'en er det for en? en ny en eller hva? Har de første 3 og de er fede nok, den første er nu stadig bedst :clap: Brandon Lee spiller for cool i den film


    Godt spørgsmål ... Det må så være 4´eren ... Kendte også kun de andre ... Men forstår godt hvorfor denne film er ukendt ... :]


    Quote

    Oprindeligt indlæg af LUB
    Så at Kylie Minouge var også med i film.
    Efter de kilder jeg har læst/hørt om Kylies filmkarriere, var at hun har kun indspillet én film: [Blocked Image: http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/74/41/41m.jpg]
    Street Fighter fra 1994 .
    Men så på den anden set, kan jeg have måske taget fejl af de informationer jeg har fået at vide om hende.


    HeHe... Hun har nu lavet lidt mere end en enkelt film ... Er det ikke 3-4 film hun har været med i ?...

  • :)) Yes Biodome er for fed en film, hvad der kan gå galt, går galt He He får en lille griner på nu hvor man tænker tilbage på den...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    :)) Yes Biodome er for fed en film, hvad der kan gå galt, går galt He He får en lille griner på nu hvor man tænker tilbage på den...


    :)


    Yeah. Helt sikkert de ~180 kr værd ... Fik lige en griner over den igen .. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    HeHe... Hun har nu lavet lidt mere end en enkelt film ... Er det ikke 3-4 film hun har været med i ?...


    Ups :O spottede lige på IMDb.com (The Internet Movie Database) at hun har faktisk være rimelig aktivt - her er listen (under actress).

  • Den er for griner!! Ska vist os li ha den tror jeg da nok :T

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg