Netflix - regler og muligheder?

  • Hey jeg har planer om evt og begynde at bruge netflix, men har nogle spørgsmål.
    Kan jeg køre den danske netflix på min htpc og så den Amerikanske på fx min boxee?
    Hvis jeg nu også bruger min mobil til at se film på, må jeg så tage den med hjem til fx min bror og koble den til hans tv og wi-fi, eller skal jeg blive på 3g nettet for at jeg må se film på min mobil når jeg ikke er hjemme på mit eget netværk?

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Ja ja og nej. Eller forklaret:
    Så længe du sætter hvert enkelt enhed op forskelligt er der ingen ko på isen - du bruger jo bare samme konto. Og du kan både bruge 3G og Wifi til at se Netflix med - det er den ligeglad med - som sagt det er kontoen der bestemmer om den vil lege eller ej.

  • Ingen problemer.
    Netflix binder sig ikke til en IP.


    Det hele styres via kontoen.
    Du kan have 6 enheder registreret på samme konto, og 2 enheder kan streame samtidigt på samme konto.


    Er Netflix kommet til Boxee endnu i Danmark?
    Ellers kan det vist klares med en VPN.

  • Virkelig, Bubbi? Troede faktisk kun vi kunne streamer til en enkelt enhed med den danske udgave? Det skal da lige prøves. :pinch: :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Ingen problemer.
    Netflix binder sig ikke til en IP.


    Det hele styres via kontoen.
    Du kan have 6 enheder registreret på samme konto, og 2 enheder kan streame samtidigt på samme konto.


    Er Netflix kommet til Boxee endnu i Danmark?
    Ellers kan det vist klares med en VPN.

    Kan du forklare det med en VPN?

    i5 3570 K Ivy Bridge med corsair h100
    MSI Z77A-GD55
    WD caviar blue 500 GB
    XFX Proseries XXX Edition 850W 80+ Silver
    MSI R7950 TF3
    Sharkgaming TRAUMATIZER RAM 8 GB
    Cooler Master HAF X
    Asus trådløst netkort
    Sleevede kabel extensions

  • Kan du forklare det med en VPN?


    Ved at bruge en VPN kan du snyde dig ind på de amerikanske servere og se en hel del mere indhold - men med engelske undertekster. Og Netflix kan i teorien lukke din konto hvis de opdager det.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Virkelig, Bubbi? Troede faktisk kun vi kunne streamer til en enkelt enhed med den danske udgave? Det skal da lige prøves. :pinch: :9xo


    http://support.netflix.com/da/node/2804


    Det med VPN'en var nu ikke for at tilgå mere indhold.
    Jo, det kan man også bruge det til.
    Men jeg mente bare ikke Netflix var udgivet til Boxee Box'en endnu på det danske net.
    Derfor skal man bruge en VPN til at få Boxee Box'en til at tro den fx er i Canada, hvor Netflix app'et
    er udgivet til Boxee.
    Derefter kan man så installere app'et.
    http://x-hund.dk/2013/01/endel…-du-netflix-pa-boxee-box/


    Men som sagt, har ikke undersøgt om Netflix er kommet til Boxee Box'en i Danmark, da jeg bruger Netflix på mit Smart TV.
    Boxee Box'en bruger jeg kun til at afspille medifiler lokalt.