HJÆLP!!! efterlyser et program til at samle film

  • Niksen - For du taler med garanti om piratkopier. :P

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • #2 nu findes der altså også lovlige ting der bliver delt på denne måde


    altså du skal jo bruge winrar/winzip, til at "samle"/udpakke filerne, og så brug f.eks vlc(videolan.org) til at afspille.

  • #2 nu findes der altså også lovlige ting der bliver delt på denne måde


    Jeg venter gerne på et eksempel på en film som distribueres digitalt i delfiler. ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jamen jeg kan da sagtens komme med et eksempel til jer: :boxing:


    Film der er delt op på to skiver og derefter rippet til personligt brug. Nu lader jeg bare som om, at jeg ikke har læst, at han skriver "downloadet".


    Til sidst vil jeg lige tilføje: Jeg er heller ikke klar over, om det er tilladt, at redigere rippet film på denne måde.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Ikke engang ringenes herre (som er den længste film jeg overhovedet kan komme på) er på flere diske - lag måske, men sgu ikke decideret "opdelte"


    Så jeg kalder bullshit - hvis herren selv har splittet sine film så kan han jo også samle dem igen. Det er jo ikke fordi at B er sværere end A.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Ikke engang ringenes herre (som er den længste film jeg overhovedet kan komme på) er på flere diske - lag måske, men sgu ikke decideret "opdelte"


    Så jeg kalder bullshit - hvis herren selv har splittet sine film så kan han jo også samle dem igen. Det er jo ikke fordi at B er sværere end A.

    Alle Ringenes Herre Extended er på 2 discs .. både dvd og bluray...