Total recall

  • Jeg var inde og se den nye batman film, og så traileren til remaken af Total Recall.


    Jeg elsker den gamle med Arnold og har lidt blandede følelser om hvorvidt det er godt eller skidt at de laver en ny version.


    Hvad mener i andre på forum om det? :?: :dance:

  • Tror den skal ses uanset hvad, for mig var det ikke Arnold der trak filmen, men at Paul Verhoeven instruerede den.


    Den nye er nok med lidt mere fokus på effekter, men come on, hvem ville ikke nyde en aften med en lokal pige fra Mars med tre bryster :P


    Jeg tror den nye film er lidt mere hårdkogt, og med nogle langt federe effekter, desuden er der faktisk rigtigt mange af de reboot film der har gjort det kanon godt, personligt er jeg især vild med genopfindelsen af James Bond, Marvels helte og min personlige favorit: Star Trek ....

  • Sons of Guns på discovery har lige lavet et særafsnit med Total Recall som tema. ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg forpasser ikke en chance for at se Kate Beckinsale :P


    Ej, var stor fan af den gamle, som da også ligger på Blu-Ray derhjemme, så ved ikke helt hvad jeg skal synes om et remake. Den skal helt sikkert ses, men det bliver nok som billig lejefilm eller på pre-owned blu-ray.


    Fun-Fact: Minority Report var i sin spæde opstartsfase tiltænkt som værende en fortsættelse til den første Total Recall, men ved ikke helt om det var godt, at de i stedet lavede en selvstændig film - det var nok for det bedste :P


    Hvad skete der egentlig med Paul Verhoeven, for synes ikke man har hørt/set så meget til ham siden Starship Troopers.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H