How I Met Your Mother eller Big Bang Theory?

  • Hey Tweakers


    Her er en lille rundspørge af ren nysgerrighed...


    Lets get it out there - hvad er du mest til - How I Met Your Mother eller The Big Bang Theory?


    I er velkomne til at komme med nogle fede argumenter.

  • Har ikke rigtig set Big Bang Theory, men jeg har MEGET svært ved at tro at det kan være bedre end How I Met Your Mother. Den serie er sublim og bliver næsten kun bedre for hver sæson.


    En moderne Friends, men rent faktisk en komedie og ikke bare sæbeopera forklædt som satire ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Har endnu aldrig set et helt afsnit af "how i met your mother", den fænger slet slet ikke hos mig.


    Kan lidt bedre li Big Bang, og det er mest pga Jim Parsons aka Sheldon, han kommer sgu med nogle guldkorn engang i mellem ;)


    Er mere til "Two and a half men", "King og queens" og den old gamle "everybody loves Raymond" :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Er helt klart også mest til Big Bang Theroy, de afsnit jeg har set af How I met your mother, kan vidst tælles på en hånd...

  • Helt klart Big Bang Theory af de 2. Jeg synes How I Met Your Mother er lidt kedeligt. Der sker for lidt og man bliver bare ved med at køre rundt i de samme fejlslagne forhold for hovedpersonen. Det bliver trættende i længden. Den eneste gode person i den serie er Barney.


    Men der er andre komedieserier, der er bedre. Jeg kan godt lide de lidt ældre som f.eks. Seinfeld og MASH.


    Venner er helt klart en af de bedste, men efter den i flere år har kørt på TV2 tror jeg efterhånden ikke der er et afsnit som jeg ikke har set 3-4 gange, men har man levet i en jordhule de sidste 10-15 år og aldrig set det er det helt klart noget man skal kaste sig over.
    En af de bedste serier jeg længe har set er Californication. Dejligt med en serie med lidt kant og politisk ukorrekthed.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Har ikke rigtig set Big Bang Theory, men jeg har MEGET svært ved at tro at det kan være bedre end How I Met Your Mother. Den serie er sublim og bliver næsten kun bedre for hver sæson.


    En moderne Friends, men rent faktisk en komedie og ikke bare sæbeopera forklædt som satire ;)


    +1 på alt hvad der blev sagt her :9xo


    Barney er simpelthen for fed! Købte en boks med sæson 1-5 til damen i fødselsdagsgave og det har ingen af os fortrudt det mindste ;) Har set lidt af BBT, og det er nu også ret sjovt, men hælder mest til den anden :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Begge serier er sjove, men af de to har jeg set flest afsnit af How i Met your Mother. Har set alle sæsonerne af How i met your mother, så det var hvad jeg stemte. Men hvis serien ikke havde Barney, tror jeg ikke den ville være så sjov, han er så fucking nice det er helt ubeskriveligt. De afsnit der kun handler om ham, er klart de sjoveste afsnit!!

  • begge to er helt iorden.


    Har set ALLE afsnit af begge serier og venter kun på de nye når de bliver sendt i usa ugenligt "aktig"


    Syntes bedste om TBBT, det er grundet de sindsyge ting "Sheldon" kommer med en gang imellem :)


    Men i HIMYM er det klart "Barney" der er den som er mest cool.. SUIT UP

  • Har af de nævnte serier kun set Big Bang Theory (til og med sæson 3), genial serie lige at sidde og stene over frokost/aftensmad (varighed ca. 20-22 minutter).


    Sheldon er genial, tænk at en mand kan være så klog og alligevel så social handikappet :D


    "BUZZINGA!"

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Vil lige kommentere på at Seinfeld blev nævnt. Det er heæt sikkert den serie jeg tyer til, hver gang dr lige skal ses noget sjovt. I min bog er det SitCom'ens ukronede konge og fader til de fleste koncepter der bare ligger lidt op af SitComs. Hvis man ikke har set den serie, så er det med at komme i gang.


    Er endnu ikke stødt på noget, der er bedre skrevet. Larry Davids gode sans og Georges formidable karakter gør at man fuldstændigt glemmer, at Jerry Seinfeld ikke er specielt god en skuespiller.


    Der er så mange gode episoder, hvoraf mange har rykket på hvad man kan tillade sig at gøre på tv. Numero Uno any day of the week :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Begge serier bliver fulgt nøje!! Jeg elsker Barney i How i met your mother, og jeg elsker Rash i Big bang Theory.. Men jeg syns jeg grinere mere af Big Bang Theory end HiMYM.. ;)


    Men svarede begge da jeg SKAL se begge :D

  • Jeg finder How I met your mother en smule kedelig, men der er nogle legen-.... vent på det..... dariske episoder imellem :D


    Hælder meget til Big Bang theory, der er proppet til randen med nørdreferencer og jokes... helt klart Sheldon > Barney :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200