Hjælp til at finde sang

  • Eya folks.


    Sad i går aftes og tog en kanal rund fart. Jeg faldt så på kanalen uptown tv (Musik kanal).
    Der så jeg slutningen af en musik video, men problemet var bare, at de ikke viste hvem det var i slutningen.
    Videoen er animeret, og i slutningen ser man en mand hælder noget i en brønd (Gift?). Derefter sætter han en vandslange til en potteplante med et stort træ. Så pumper han vand fra brønden op i træet. Det resultere i at træets eneste blad falder af, og det dør.
    Mener det er sådan videoen går. Jeg kunne rigtig godt lide musikken, og vil egentlig gerne høre hele sangen


    Håber der er noget hjælp at finde blandt jer.

  • Spiller Uptown ikke kun dansk musik? Det kunne da gøre søgningen lidt lettere (og udelukker Gorillaz, selvom det var et godt bud). :)

  • Hvis du virkelig gerne vil have fat i den, så kan du jo prøve at tage kontakt til dem http://www.uptown.dk/


    Nede i bunden står der noget kontakt info til en ved navn Kasper, og ham kan du jo snakke lidt med, evt. sige hva dag/tid musikvideoen blev sendt. :) Man kan da håbe de har en form for playlist. :)


    Good hunting.