Pandaerne (DR2/DRHD)

  • Hey folkens


    Nogen der fik tjekket Pandaerne ud? De kære WulffMorgenthalers nye show på DR2/DR HD.
    Lå flad af grin over det, det er bare totalt langt ude og super griner. Må se hvad de kan komme frem med at syge ideer til den familie.


    [Blocked Image: http://home.tvpe.dk/temp/pandaerne.jpg]
    ^ fra egen capture :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • Ja, jeg skal da også klart se de næste par stykker.
    Håber dog de bliver lidt bedre..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Ja, jeg skal da også klart se de næste par stykker.
    Håber dog de bliver lidt bedre..


    hehe lige lagt mærke til at de har smidt Eps 2 op på dr.dk/panda - tror næsten det må være en fejl, men den ligger der nu :)
    Den er også bare super morsom og giver et indblik i hvor mega blanke Conrad og Tommy er :crazyeyes:

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hehe lige lagt mærke til at de har smidt Eps 2 op på dr.dk/panda - tror næsten det må være en fejl, men den ligger der nu :)
    Den er også bare super morsom og giver et indblik i hvor mega blanke Conrad og Tommy er :crazyeyes:


    Mange af DR's serier ligger på deres hjemmesiden ugen før de blir sendt så det er næppe en fejl:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    må sige jeg ikke var vildt begejstret for dem men skal da lige se det næste for at se om det er mig der har misforstået noget....


    Samme her, synes ikke det var ovenud morsomt. Synes deres tegneseriestriber er rigtig fede, men at lave en tv serie er lidt som at klemme most af kerner synes jeg.

  • Har lige set de 2 afsnit og jeg er heller ikke imponeret. Regner dog med lige at se de næste par afsnit også, kan jo være det blive bedre (syne jo normalt de to bagmænd er ret sjove) :)

  • må sige jeg syntes de presser citronen lige vel hårdt for tiden...
    købte deres kalender for et par år siden men havde også tilmeldt mig deres daglige stribe som så jævnligt sendte mig striber fra den kalender jeg havde købt......


    så det var en engangs fornøjelse :-)