Den er dyb den her. (advarsel Fransk musik)

  • Jeg ved ikke hvorfor men jeg har altid været en sucker for fransk sproget pop musik. jeg syntes det lydder super godt men jeg fatter ikke et klap af det. Jeg har hørt et nummer nogle gange i radioen. så fandt jeg en youtube video over der oversættes hvad der siges.
    http://www.youtube.com/watch?v=eInHehTYBOo
    det er Stromae - Alors on Dance.



    Nu når man er ved fransk musik bør man også lige høre Alizee.
    Hun er mindre dyb. men leverer stadig skøn musik. få man hende først at se gør der lige lidt tid med at finde nogle hæderlige video og foto optagelser.


    den første jeg hørte var moi lolita siden gourmandises og J'en Ai Marre
    Hun adskiller sig ikke meget fra andre pop sild udover at hun kan synge og ikke er rad mager (oprindeligt). men de tekster hun synger, lægger ikke fingre imellem. prøv bare at se her. http://www.youtube.com/watch?v=VfSYeXPQaQI

  • Tja. Stromae - Alors on Dance er jo utrolig populær lige nu, især på diskotekerne. Den ligger jo os #6 på Dance Charten.


    Så vidt jeg er han fra Belgien.


    Men du har da ret. Fransk er et flot spørg som kan virke meget forførende. Selvom jeg nu bedre kan lide det italienske sprog.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Tja. Stromae - Alors on Dance er jo utrolig populær lige nu, især på diskotekerne. Den ligger jo os #6 på Dance Charten.


    Så vidt jeg er han fra Belgien.


    Men du har da ret. Fransk er et flot spørg som kan virke meget forførende. Selvom jeg nu bedre kan lide det italienske sprog.


    Ma scusa, parla italiano? :D


    En anden fransk tøs der kan anbefales er YELLE. Du kan google hende (Og lad være med at tage TEPR remixet af "A Cause Des Garcons" da det jo i princippet ikke er hende :D) Den her fx: http://www.youtube.com/watch?v=AR3CaNQgJHE


    Men hvis man kan lide fransk musik, og også er til det elektroniske, så kan Ed Banger Records pladeselskabet anbefales på det kraftigste! Kunstnere som Justice, Mr. Oizo, Busy P, Uffie og SebastiAn er allesammen utroligt fede!


  • No. Jeg kan kun sige det vigtigste. Bon jurno, Uno Jack Daniel é cola. Prego. og Uno birra grazie :D

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    No. Jeg kan kun sige det vigtigste. Bon jurno, Uno Jack Daniel é cola. Prego. og Uno birra grazie :D


    Og det er noget nær perfekt :P Men ja, kan ikke se hvad mine tre år med italiensk skal bruges til udover det du lige har nævn :))