Red Dragon - en fortsættelse?

  • Hej,
    jeg lejede DVD'en Red Dragon og så den i aftes.


    Jeg er lidt i tvivl om det er en fortsættelse fra "Onskaberens Øjne" og "Hannibal The Cannibal". Altså:[list=1]
    [1]"Onskaberens Øjne"
    [2]"Red Dragon"
    [3]"Hannibal The Cannibal"
    [/list=1]


  • Det skal forstille den første.. Altså det forgår før Silence of the Lambs... Lidt ala Starwars.. Så det er faktisk nr1 i serien.

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk


    Det skal forstille den første.. Altså det forgår før Silence of the Lambs... Lidt ala Starwars.. Så det er faktisk nr1 i serien.




    Jeg har aldrig set dem, men jeg ved at de oz er bog form...

  • Red Drageon er en prequal til Silents of the lambs, Hannibal er den sidste i trilogien. Oprindeligt er Red Dragon en genindspilning af en gammel klassiker Manhunter fra 1986. Den kan varmt anbefales. Jeg hoppede dog fra efter Silents of the lambs, fordi Hannibal var den værste gang ****. Så Red Dragon bliver nok aldrig set hjemme hos mig ;)

  • Quote

    Originally posted by Todi
    Red Drageon er en prequal til Silents of the lambs, Hannibal er den sidste i trilogien. Oprindeligt er Red Dragon en genindspilning af en gammel klassiker Manhunter fra 1986. Den kan varmt anbefales. Jeg hoppede dog fra efter Silents of the lambs, fordi Hannibal var den værste gang ****. Så Red Dragon bliver nok aldrig set hjemme hos mig ;)


    Red Dragon er meget federe end "Hannibal". synes også at Hannibal var vildt dårlig i forhold til the silence of the lambs .. men red dragon er ok fed :)