Flest fejl???

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Fandt en til side .... http://www.moviemistakes.com


    På deres nr.1 ligger "The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring" med 191 fejl... :crazyeyes:


    Yup, god side, men kigger man efter, så skulle flere fejl gå igen .. hehe


    Det bedste ved siden er Trivia, hvor der står pudsige ting omkring filmene, derfor er siden fed ...


    Tag et kig, det er squ nice ! Der mange overraskende ting man ikke vidste :]


    Edit: Btw, du får lavet dig nogle tråde Kaare :T

  • Quote

    Originally posted by kaare5000



    Jeg hvade også regnet med Ringenes Herre var nummer 1.


    Virkelig ? Hm okey. Jeg vil indrømme at der er nogle tydelige fejl, men hvis man er "fan" af sådanne film, så har man det jo med at "leve" sig ind i filmen og derfor kan overleve de fejl der nu er. Selvom det er lidt surt.


    Næ, den film jeg har set som indeholdt flest fejl, er Titanic... Men det er også en film som ikke rigtig siger mig en skid og derfor så er man langt mere opmærksom på sådanne ting... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Virkelig ? Hm okey. Jeg vil indrømme at der er nogle tydelige fejl, men hvis man er "fan" af sådanne film, så har man det jo med at "leve" sig ind i filmen og derfor kan overleve de fejl der nu er. Selvom det er lidt surt.


    Næ, den film jeg har set som indeholdt flest fejl, er Titanic... Men det er også en film som ikke rigtig siger mig en skid og derfor så er man langt mere opmærksom på sådanne ting... :))


    Words like they were spoken by myself :D


    Anyway, nu har jeg det sådan med film. Nogle af de fejl folk finder, come on, de er så små at jeg synes de næsten er latterlige at påpege .. Men de skal self. tages på en sjov måde :)


    Tænker på en fejl som, Gandalf's stav vender 90 grader anderledes i næste sekvens .. 8o

  • Quote

    Originally posted by kaare5000



    Jeg hvade også regnet med Ringenes Herre var nummer 1.


    Tror disse sites er præget af det er store blockbuster titler fejlene bliver fundet i. Jeg tror personligt at en b-film som Heman - med Dolph Lundgren kunne rumme de første 600 fejl... ;)


    Har selv fundet et par stykker i gladiator :))

  • Quote

    Originally posted by Squall


    Tror disse sites er præget af det er store blockbuster titler fejlene bliver fundet i. Jeg tror personligt at en b-film som Heman - med Dolph Lundgren kunne rumme de første 600 fejl... ;)


    Har selv fundet et par stykker i gladiator :))


    Hehe, ja hvis ikke flere :T