Musik fra Matrix-filmene

  • På vej hjem fra den lokale købmand efter at have købt noget barbergelé, hørte jeg lige et nummer fra Matrix-filmene ...


    Hva synes i om musikken og hvilket nummer er din favorit !!!


    Min største favorit må være:


    Juno Reactor vs. Don Davis - Navras (Tror det er hvor Neo slåsser med Smith til sidst eller bare fra rulleteksterne)


    eller


    - Juno Reactor & Don Davis - Tetsujin (Fra 3'eren et sted)


    ellers er følgende også gode ..


    - Juno Reactor vs. Don Davis - Burly Brawl (Da neo slås med 1,2,3 mange Smith)


    - Juno Reactor & Don Davis - Mona Lisa (Nummeret fra den fede scene i 2'eren på motorvejen med tvilligerne)


    - Rob Dougan - Chateau (fra 2'eren hos ham der med den franske accent, kan ikke stave til hans navn)


    - Rob Dougan - Clubbed To Death [Kurayamino Mix] (Fra 1'eren af, utroligt lækkert stille track)


    - Rob Dougan - Furious Angel (Fra 2'eren af, og et lækkert track)


    - Pale 3 - In My Head (Fedt track fra 3'eren)


    - Prodigy - Mindfield (Fra 1'eren og pænt nice)


    Edit: Glemte self også lige et vigtigt track ..


    Fluke - Zion (Der hvor de danser nede Zions temple) ..


    Iøvrigt også et godt track. Fluke laver faktisk ganske glimrende musik. De kan helt klart foreslås.

  • Navras er fra rulleteksterne. Rigtig fedt nummer.


    Ellers er mine favoritter:


    Dave Matthews Band - When the World Ends (Reloaded)


    Juno Reactor & Dov Davis - Mona Lisa (Reloaded)


    Unloco - Bruises (Reloaded)


    Rob D. - Clubbed to Death [Kurayamino Mix] (The Matrix)


    Rage Against the Machine - Wake Up


    og naturligvis Propellerheads - Spybreak

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Hmm, der er lige et par sange jeg ikke har hørt 8o


    Ellers er Linkin Park - Session fra Rulleteksterne til Reloaded også ganske god !

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hmm, der er lige et par sange jeg ikke har hørt 8o


    Ellers er Linkin Park - Session fra Rulleteksterne til Reloaded også ganske god !


    Den er også ok!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Fik lige hørt, Dave Matthews Band - When the World Ends ...


    Ganske godt nummer :)


    Har lånt soundtracket af en kammerat, havde bare ikke rigtigt fået det nummer hørt ...

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Har soundtracks fra alle 3, men min personlige favorit er sq Rage Against the Machines - Wake Up, lyder så fedt..


    Ellers In my Head, Tjetin, bruises, Hive's Sang..


    :] Den med Rage Against the Machines er nu heller ikke dårlig ..


    Dog kan jeg bedste lide In My Head med Pale 3 ..

  • Unloco er rigtig fed.


    Fedest er at spille det selv :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Har soundtracks fra alle 3, men min personlige favorit er sq Rage Against the Machines - Wake Up, lyder så fedt..


    Ellers In my Head, Tjetin, bruises, Hive's Sang..


    Er helt enig der Noobie... RATM's Wake Up er helt genial og spilles også på et fedt tidspukt i 1'eren...

  • Mine farvoriter er:
    Marylin Manson - Rock Is Dead
    Rage Against The Machine - Wake Up


    Jeg er ikke så meget til den der underlægningsmusik.


    EDIT. Vi må jo ikke glemme Rob Zombie med Dracula i 1'eren. Det er den der bliver spillet på diskoteket i starten hvor Trinity møder Neo for første gang.