Bedste skuespiller

  • Jeg ville lige høre hvem i syntes der er den bedste skuespille(både mænd og kvinder)..
    Jeg har ik helt præcist en personlig, men syntes nu Viggo Mortensen er god, men det er hller ik fordi jeg elsker alt med Ringenes Herre universet.... :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Måske Sean Penn for Mystic River og I am Sam
    eller Collin Farrel i the Recruit


    dunno - synes det er svært med en bestemt


    Skulle være helt suveræn Mystic river...Har desværre ik set den... Syntes faktisk også at Edward Norton er god...


    Svært at bestemme sig...

  • Quote

    Originally posted by miniebbe


    Skulle være helt suveræn Mystic river...Har desværre ik set den... Syntes faktisk også at Edward Norton er god...


    Svært at bestemme sig...


    Var i biffen og se den i går - rigtig fed ;)


    uha ja Edward Norton er også superfed - fight club og primal fear ;)

  • Richard Dreyfuss
    - Mr. Holland's Opus


    Liam Nesson
    - Nell
    - SW: PM


    Kevin Costner
    - Dances with Wolves


    Robin Williams
    - Dead Poets Society


    + mange flere

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by kaare5000
    Jeg ville lige høre hvem i syntes der er den bedste skuespille(både mænd og kvinder)..
    Jeg har ik helt præcist en personlig, men syntes nu Viggo Mortensen er god, men det er hller ik fordi jeg elsker alt med Ringenes Herre universet.... :))


    Der må jeg give dig ret ... Nok min største favorit .. Han er vel det jeg kalder for en rigtig skuespiller, ikke bare en eller anden røvforkælet hollywood-ting ...


    De ting man har set og læst han har gjort bare for ringenes herre er så vilde, at jeg personligt gerne ville give ham et håndtryk ...


    Ellers er jeg fascineret af Russel Crowe (oprettede tidligere en tråd omkring Gladiator 2, plus mit nick stammer derfra , hehe)



  • JA du har fat i noget.....
    Han er ik bare en en forkælet Holly Wood skuespiller som du siger... :)

  • Quote

    Originally posted by kaare5000



    JA du har fat i noget.....
    Han er ik bare en en forkælet Holly Wood skuespiller som du siger... :)


    Hehe nope, ikek af hvad jeg ved :)


    Desuden:


    1: Han laver egne stunts
    2. Det han mister noget af en tand og bare vil filme videre
    3. Er en nogle dage i naturen for at tilpasse sig sin rolle som aragorn ..
    4. Smadrer sin lilletå under optagelserne, men alligevel spiller videre !


  • hehe der hvor han smadrer sin lilletå, det er lidt vildt.. og det er en endda med i filmen :boxed:

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Mindes ik der var en der hed Macimuz, men nok nærmere Maximus... Men hvad ved jeg...


    Syntes Russel Crow har fået stjernenykker...


    Hehe narj, men skrev også derfra jeg fik mit nick, skriver det bare på en anden måde ;)