Ringenes Herre

  • I en rækkefølge skulle det være...


    The Lord of the Rings:
    1: The followship
    2: The Return of the King
    3: The two towers


    Men der er ingen film som slår værken 1 2 eller 3 det er virkelig så gennemarbejdet perfekte film!



  • JA jeg mener selv det er verdens bedste film.... :O

  • Synes ROTK er bedst.


    Den har alle gode elementer, en fantastisk film bør have. Den har det HELE med. Følelser, hæs og blæs osv.!


    Synes at FOTR er næstbedst. Pga. den rejse man følger. Synes det gør det rigtig spændende og fantastisk.


    TTT er også en KANON film, særlig med de nye scener som Extended inkluderer. Men synes stadig de 2 andre er en snag bedre.


    Men alt i alt er de alle nogle fantastiske film på hver deres måde. Med de ting de indeholder.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Enig ;)

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    synes det er svært at bedømme hver film for sig selv...Taget alle 3 i betragning er det klart det største værk sat på et lærred...


    jep.. den er den største filmtrilogi til dato... jeg kan fandme ik vente til ROTK kommer på extended dvd :clap:

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    jep.. den er den største filmtrilogi til dato... jeg kan fandme ik vente til ROTK kommer på extended dvd :clap:


    Har endnu ik set extended af nogen af dem endnu, men har konstant hørt at det gør filmene en del bedre...

  • Quote

    Originally posted by miniebbe


    Har endnu ik set extended af nogen af dem endnu, men har konstant hørt at det gør filmene en del bedre...


    de er MEGET bedre end biograf versionerne.. især 2'eren...

  • Quote

    Originally posted by miniebbe


    Har endnu ik set extended af nogen af dem endnu, men har konstant hørt at det gør filmene en del bedre...


    Kan sige det sådan, du har ikke set LOTR før du har set Special Extended Edition ;)


    Anyway, synes ikke man skal bedømme filmene hver for sig, men se på dem som en lang film (i 3 dele) ...


    Klart de alle 3 har deres stærke sider, men det hele er jo en historie og faktisk en film...

  • Grunden til jeg ser den som en film, skyldes den blev lavet som en film, men vist og redigeret i 3 dele.


    Efter at have set SE udgaven af Two Towers synes jeg det er gjort ligeså godt som de andre film.


    Da jeg lige havde set 2'eren mente jeg dog også 1'eren klart var bedst. Men efter SE udgaven så ligger de på linie med hinanden.


    Men skal jeg sige noget om filmene hver for sig, så er det måske...


    1. Du møder de forskellige folk, de danner et venskab (ja man føler sig måske endda med i det)
    2. Humoren, men samtidig hvor stor og farefuld denne rejse er. Et flot slag osv.
    3. FLOT!!!!, Det hele ender lykkeligt :D (Of cause)

  • Jeg syntes at 3'eren er den bedste, 2'eren syntes jeg er den 2. bedste, og så kan i jo nok gætte hvad jeg syntes om 1'eren.


    Men sådan skal det jo også være, man skal jo helst overgå sig selv hele tiden. Hvis nu Peter Jackson havde lavet en 1'er det var ligesom 3'eren med hensyn til effekter, kampe osv. og 3'eren var lige som 1'eren. Så ville man nok blive skuffet, når man så 3'eren fordi 1'eren havde været så overvældende.


    Jeg syntes at det er det samme med The Matrix, der er 3'eren også helt klart bedre end 1'eren og 2'eren.

  • Quote

    Originally posted by HAM
    Jeg syntes at 3'eren er den bedste, 2'eren syntes jeg er den 2. bedste, og så kan i jo nok gætte hvad jeg syntes om 1'eren.


    Men sådan skal det jo også være, man skal jo helst overgå sig selv hele tiden. Hvis nu Peter Jackson havde lavet en 1'er det var ligesom 3'eren med hensyn til effekter, kampe osv. og 3'eren var lige som 1'eren. Så ville man nok blive skuffet, når man så 3'eren fordi 1'eren havde været så overvældende.


    Jeg syntes at det er det samme med The Matrix, der er 3'eren også helt klart bedre end 1'eren og 2'eren.


    Well, er ikke helt enig ... 3'eren er klart flotteste på sin egen måde.


    Filmene er jo lavet på engang, eller lige i streg. Så han overgår sig jo egentlig ikke, men gør som han har gjort ved alle 3. Dette er så bare min mening, men det er jo et stort værk han har lavet :]


    Men så omkring Matrix, det er jo egentlig også 1 film vidst i 3 dele, dog ikke gjort på samme måde som LOTR. Men rart nok at høre en synes godt om 3'eren.


    Anyway, synes ikke man skal skille de 3 dele fra hinanden, på begge film :]