Sensation 2009 - I parken!

  • Efter sidste års super success og kanone oplevelse i parken så afholdes Sensation igen i år i parken d. 31. oktober !!


    Showet i år er det samme som i Amsterdam, nemlig "Wicked wonderland" som er baseret på "Allis i eventyrland" fortællingen.


    Læs mere her


    Og så kommer det åbenlyse spørgsmål så til jer Tweakere:
    Skal i med i år? :D Jeg ved ihvertfald at vi er nogle kammerater der skal derover igen i år!
    Eftersom sidste års billetter udkom i midten af august så hut jeg hvisker, så bliver det nok først i august at de bliver sat til salg i år, såååå det med at være hurtig!


    [Blocked Image: http://mp3passion.net/uploads/posts/1246615627_sensation_wicked_wonderland.jpg]

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Sådan, troede ellers vi måske ville blive snydt :ph34r:


    Så kan man jo kun håbe på et bedre line-up (no offence) :)


    Det kan jo næsten kun blive bedre.. Ved sgu' ikke endnu om jeg tager derind, var ikke synderligt imponeret over sidste år!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Det kan jo næsten kun blive bedre.. Ved sgu' ikke endnu om jeg tager derind, var ikke synderligt imponeret over sidste år!


    Ja, hvis vi nu kunne få danske navne som Daniel Kandi og Niklas Harding til at spille ;)


    Og samtidig et par gode udenlandske navne som Airbase, Markus eller endnu større :)


    Men synes ellers det var okay sidste år med undtagelse af indlogering af folk og håndtering af forsyninger :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe



    Og så kommer det åbenlyse spørgsmål så til jer Tweakere:
    Skal i med i år?


    Nej, det skal jeg ikke. Det er ikke lige min musiksmag.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Nu er det jo parken vi snakker om, dem som mente 30.000 liter øl var nok til +40k øl-tørstende mandfolk (og kvinder :P)


    Anyways, jeg skal ikke til sensation :) Aner ikke hvilke navne der kommer, og tror ikke jeg er så meget til denne slags events, men kunne være da være sjovt nok at prøve.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    Nu er det jo parken vi snakker om, dem som mente 30.000 liter øl var nok til +40k øl-tørstende mandfolk (og kvinder :P)


    Anyways, jeg skal ikke til sensation :) Aner ikke hvilke navne der kommer, og tror ikke jeg er så meget til denne slags events, men kunne være da være sjovt nok at prøve.


    Ja, kan forstå det åbenbart sker gentagne gange, at de ikke kan håndtere forsyningerne. :ph34r:


    Det går ellers fint til eksempelvis Grøn Koncert :hb:

  • JEG skal med :D Tror det bliver super fedt... Synes jeg i hvert fald Tiesto har været :) Var dog ikke med til sensation sidste år...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    JEG skal med :D Tror det bliver super fedt... Synes jeg i hvert fald Tiesto har været :) Var dog ikke med til sensation sidste år...


    Det en fejl i din opdragelse :crazyeyes:
    Ej, men showet var helt kanon og musikken ligeså selvom man synes at årets lineup ikke var så fedt i DK. Jeg havde dog ingen problemer med at more mig :dance:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Bliver det lige som i Amsterdam ? for jeg gider ikke betale ca 600 kr for at høre pop og trommer.. Jeg var med sidste år og det være 100gange federe end det..


    Pop og trommer?


    Hvis du hentyder til intro-videoerne fra Juice, så er det jo kun åbningen, som iøvrigt giver en lille smag på musikken igennem tiden med åbningen af de forskellige døre ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Hmm det gjorde de da ikke i parken.. kæft jeg håber ikke de boldte kommer igen :D jeg har aldrig fået så meget øl over mig..


    Nej det gjorde de ikke i parken sidste år. Og det gjorde de for den sags skyld heller ikke i amsterdam sidste år :) Hvert år er jo forskellige shows, hvor det sidste år hed Oceans of white, og i år hedder Wicked Wonderland.



    De bolde var super fede! Har en video et sted hvor en af dem kommer ned til mig og mine kammerater :clap:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hehe de var monster fede.. Dog prøvede jeg at komme væk fra den til sidst. efter folk hele tiden hælde øl ned på mig :D
    Det som jeg tænker på er nok hvordan musiken bliver temaet er lige meget for mig :P det musik sidste år var fedt.


    Kan jo enlig lige spøger nogen som keder et godt sted at overnatte hvor det heller ikke koster en arm?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Hehe de var monster fede.. Dog prøvede jeg at komme væk fra den til sidst. efter folk hele tiden hælde øl ned på mig :D
    Det som jeg tænker på er nok hvordan musiken bliver temaet er lige meget for mig :P det musik sidste år var fedt.


    Kan jo enlig lige spøger nogen som keder et godt sted at overnatte hvor det heller ikke koster en arm?


    De hældte ikke øl, men havde dårlig øl-føring ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    De hældte ikke øl, men havde dårlig øl-føring ;)


    Haha ja det også en måde at se det på :crazyeyes:


    Mht. overnatning tror jeg mig og mine kammerater snupper et 4 personsværelse på det Danhostel der ligger i nærheden af banegården. Mener det koster 8-900kr men delt ud på 4 personer er det til at overkomme :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Bliver det lige som i Amsterdam ? for jeg gider ikke betale ca 600 kr for at høre pop og trommer.. Jeg var med sidste år og det være 100gange federe end det..


    hvis du har været med i amsterdam vil det i kbh være en skuffelse uden lige, hvis det er sådan du mener