Guns N' Roses

  • De er da for kult. Normalt er jeg ikke den store rock dyrker af nogen art, men har altid godt kunne lide Guns ´n´Roses... Især Welcome to the jungle et mega fedt nummer..
    Så Slash i en eller anden video på en fransk kanal forleden, fik aldrig fat på band navnet.

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    De er da for kult. Normalt er jeg ikke den store rock dyrker af nogen art, men har altid godt kunne lide Guns ´n´Roses... Især Welcome to the jungle et mega fedt nummer..
    Så Slash i en eller anden video på en fransk kanal forleden, fik aldrig fat på band navnet.


    ja og "Anything Goes" er altså oz for fedt :D det er lidt trist de er gået fra hinanden.. men de har sq fået lavet noget godt musik.. især Appetite for Destruction og Use your Illusions Part 1 & 2 :D

  • Må også tilstå, at jeg normalt ikke er stor fan af den slags musik, men jeg har altid haft et specielt forhold til Guns 'n Roses. Det var noget af det aller første musik jeg nogensinde havde og ejede, og hører det stadig ofte...

  • Tror godt at vi snart kan forvente noget nyt fra axel rose. Han har jo snart arbejdet med bl.a. drenge fra NIN i 10 år uden at udgive noget. sangene er skrevet så mon ik vi snart får et udspil at se...

  • Har sådan set hørt GNR siden Use Your Illusions 1 kom i '91, som iøvrigt var én af mine første cd'er :D Har dog svigtet det lidt siden da, men hiver da stadig et par af dem frem engang i mellem.


    Har følgende med dem:
    Lies
    Use Your Illusions 1
    Use Your Illusions 2
    Appetite for destruction

  • Quote

    Har følgende med dem:
    Lies
    Use Your Illusions 1
    Use Your Illusions 2
    Appetite for destruction


    har de samme undtagen lige "Lies"


    Quote

    Han hedder da Rose - ik ?


    Jo .. William Axl Rose.


    faktisk lidt sjovt og tænke på at i starten der kaldte han sig "Rose" til efternavn, men så fandt ud af senere at hans far faktisk hed det rigtigt til efternavn :)

  • Hehe, troede at Gn'R var lagt på hylden.. :)


    Jeg var Mega fan tilbage først i 90'erne og var også, til koncert i Gentofte 8.juni '93 :D


    Jeg har alle deres officielle CD'er + en hel masse bootlegs.. Er dog´et par år siden jeg sidst har hørt Gn'R.. :) Kunne være man lige skulle hive det frem igen :)


    edit: også var der jo selvfølglig alle de der badges man skulle have syet på skoletasken osv.. og værelset fyldt med axl rose plakater :) *G*


  • cool.. en af mine venner har været fan siden han var 6 år gammel.. og han er 18 i dag ;)

  • Ok :D synes det er fedt han holder ved.. Jeg sagde os dengang at jeg aldrig, ville høre andet end Gn'R.
    Men man skifter jo stil, med tiden osv.. :)