• Håber det er hende den ældre kvinde.. Børnene er bare ikke voksne nok til at kunne producere noget brugbart.. Men tror det bliver en af børnene


    Har dog ikke fulgt mere med i det, end de gange jeg har været i stuen, når kæresten så det :P

  • Linda er klart den bedste sanger i det show, og hun er umiddelbart den eneste jeg kunne finde på at give penge for at høre på, men jeg håber ikke hun vinder.


    Jeg har det sådan fordi hvis hun vinder, skal hun sikkert udgive en cd på rekordtid ligesom vi så med Martin sidste år, og det kan kun gå ud over kvaliteten. Hun vil derfor nok kun ende som en døgnflue uden en reel mulighed for at skabe sig den karriere hendes stemme ligger op til, og hun fortjener langt bedre. Erfaringer fra sidste år viser, at det umiddelbart ikke er vinderen der er mest kendt et år efter, og så er der andre jeg hellere vil se glide ud i glemsel.


    ABC har også et helt OK stor potentiale, så den bedste vinder vil nok være Mohamed. Så kan han udgive en tøsecd til teenagepigerne inden stemmen går i overgang, og ved den her tid til næste år, har vi så ikke hørt om ham i 3-4 måneder, og den tanke kan jeg egentlig godt lide :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    ABC har også et helt OK stor potentiale, så den bedste vinder vil nok være Mohamed. Så kan han udgive en tøsecd til teenagepigerne inden stemmen går i overgang, og ved den her tid til næste år, har vi så ikke hørt om ham i 3-4 måneder, og den tanke kan jeg egentlig godt lide :D


    Det er jo også en fin måde at sige det på :P

  • Linda, klart den der synger så godt at det går i kroppen. Virkelig en god stemme, men, hende har vi bare for mange af.. Håber dog ikke hun vinder


    ABC er rykket super langt, men som en gruppe har de bare for forskellig stemme. Når de synger i kor er det super. Når de skiftes hver i sær, er de bare for forskellige i stemmen. Neget-pigen synger jo SUPER, men hun skal bare være for sig selv, eller sammen med Kasper.
    Kasper synger også viiirkelig godt, han har et godt væsen, god personlighed, og glad.
    Hende den lyshåret.. Super dejlig stemme, som også passer perfekt med Kaspar, men ikke sammen med neger-pigen.
    Marcel.. Kan ikke døje ham. Han skulle aldrig ha kommet videre end til Blachman stemte ham ud.
    Magen til snoppet, ophøjet klovn, som ikke tåler kritik.


    Muhammed, han får trusser smidt efter sig... TopDollar :D ..
    -Han synger godt, er god danser, og hygger sig sgu på scenen.
    Han har fortjent at vinde.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Linda er en rigtig god sangerinde, men jeg ser hende ikke rigtig som en "vinder" i det her program. Samtidig kan jeg godt følge Burger: hvis hun vinder en pladekontrakt, så vil det måske gå udover pladens kvalitet (idet den bliver udgivet så hurtigt). Derudover ser jeg ikke Linda som en "kunstner". Jo, hun synger pisse godt... men hendes optræden siger mig ikke noget.


    ABC... siger mig ikke noget. Hver gange jeg hører deres optræden, ærgrer jeg mig over, at Patricia ikke synger solo. Hun er virkelig dygtig og jeg tror hun har stort potentiale. Håber hun udgiver en solo plade en dag.


    Mohamed tror jeg bliver årets vinder. Han kan synge (for det meste meget godt) og han har også potentiale i mine øjne. Så må man håbe, at han ikke mister stemmen med overgangsalderen O_o

  • Jeg gir' ikke en skid for Linda og hendes måde at score billige stemmer på...
    Det gør det ihvertfald ikke sværre at vinde ved at fortælle "Sin dårlige fortid" :S


    Mohamed var nok den eneste værdige vinder.

  • Er du gal "Det bedste til sidst" var ringe. Om muligt endnu værre end "The 1" fra sidste år.


    Men godt gensyn med Martin, den knægt kan sgu synge queen sange. Han har en karisma ingen af dette års deltagere kan matche.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Ingen tvivl om, at knægten kan synge, men der er jo nok en grund til, at han indtil videre kun har sunget sange der oprindeligt er sunget af piger, og jeg mangler at høre om han rent faktisk kan andet.


    Men var jeg 15 år yngre, så var han sikkert super sej ;)


    Kvindelige fans var der i hvert fald ikke mangel på :P