Bedste GYSERE ever!

  • Hey ... Ville lige høre om de vildeste gysere ever!! ...


    Ind til videre :
    .........................................
    Jeepers Creepers
    The Strangers
    Mirrors
    Slaughtered Vomit Dolls
    White Noise
    Phone(Pon)
    Suspiria
    Evil Dead
    ....................................


    FIlm jeg har set :


    The ring 1 & 2


    Saw 1,2,3,4,5


    House on huntet hill


    The hills have eyes


    Og kan pt kan ikk huske fler ...

  • A tale of two sisters - http://www.imdb.com/title/tt0365376/ <- den er virkelig nice
    The Ring (japanske ofc...) http://www.imdb.com/title/tt0178868/
    Dark Water (japansk igen) http://www.imdb.com/title/tt0308379/

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • "IT" Er i hvert fald syg.. Kan huske jeg så den som en meget lille knægt ved et 'uheld'.. Jeg er stadig ikke kommet mig helt :(


    Ellers må The Grudge også være værd at se? Både originalerne samt de amerikanske geninspillinger.. Er ikke selv fan af 2'eren, men de er da værd at kigge på..


    hvad med hostel ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    "IT" Er i hvert fald syg.. Kan huske jeg så den som en meget lille knægt ved et 'uheld'.. Jeg er stadig ikke kommet mig helt :(


    Håber lidt på de vælger at lave en genindspilning af dem :D

  • Generelt synes jeg genren er lidt tam, og jeg må nok sige at jeg var lettere at skræmme da jeg var knægt, men The Shining er ihvertfald et syn/gensyn værd - gode gamle Jack spiller kanon :9xo. IT synes jeg fandme også var skummel da den kom frem.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Godt nok næsten 10 år siden jeg så den, men husker den som en af de bedre jeg har set (uncut version)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Event_Horizon_(film)


    Den er også pisse fed, det vil jeg gerne give ret i.


    De fleste gysere nu om dage, handler kun om blod, indvolde osv. det er der sku ikke noget uhyggeligt i.


    Men ja, har hørt godt om de japanske versioner af "The Ring", "Dark Water" osv.. de er sindsyge de japanere!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Excorsisten har det hele, klam atmosfære, fede effekter som stadig holder og virkelig gode skuespilpræstationer. Jeg så den første gang da jeg var 12 år og alene hjemme....DUM ide :ph34r:


    The Shining har det hele, igen med fantastiske skuespilpræstationer, osse fra konen, sønnike og kokken. Dog syntes jeg at Jack Nicholson overspiller lidt til tider. Men det er nok den film jeg ar set flest gange.


    The Grudge er da ret uhyggelig.


    Psycho filmene er rigtig gode.


    Mulholland Drive vil jeg nævne, det er ikke en decideret gyser, men den er sq spooky, især scenen i restauranten er noget af det mest uhyggelige jeg har set...


    Stephen King gyserne fungere slet ikke på film, de er kun egnet i bøgerne efter min mening.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    "IT" Er i hvert fald syg.. Kan huske jeg så den som en meget lille knægt ved et 'uheld'.. Jeg er stadig ikke kommet mig helt :(


    Ellers må The Grudge også være værd at se? Både originalerne samt de amerikanske geninspillinger.. Er ikke selv fan af 2'eren, men de er da værd at kigge på..


    hvad med hostel ?


    The Grudge 1-2 er da nogle halvskumle film må jeg indrømme. Så dem lige efter hinanden i biografen. Det var lyst da jeg gik ind i biografen og mørkt da jeg kom ud og det var sgu lidt skummelt at komme ud i mørket, når man lige har set de film :D


    Og Hostel filmene er da helt klart okay, men de har slet ikke samme effekt som f.eks. The Grudge.


    Ellers så synes jeg Hills Have Eyes og Wrong Turn filmene er gode, men de går nok mere under splatter end gyser :rolleyes:


  • Du ved godt at The Shining er en filmatisering af en S.K. roman, ikke?


  • Endelig en der har set den :))
    Nej hvor er det dog ubehageligt at kigge på din avatar.... :boxed:

  • De 10 bedste gyser jeg nogensinde har set!.


    Dog Soldiers: "Varulve - En af mine ynglings!"
    White Noise: "Spøgelser - Virkelig en fed film!"
    Wrong turn 1+2: "Creppy shit! Indavlet mutant freak's!"
    The hills have eyes: "Igen - Indavlet mutant freak's!"
    Fear Dot Com: "Ikke den bedste film, men underholdende nok!"
    Jeepers Creepers 1+2: "Genial film, der er ikke mere at sige!"
    Outpost: "Nazi horro show - Okay film!"
    Thirteen Ghosts: "Spøgelser - Vildt fed historie!"
    Darkness Falls: "Anderledes gyser - Handler om tandfe'en!"
    Dead Birds: "Historien sucks, men har sine øjeblikke!"


    Ellers er der jo de gode gamle Hellraiser film!