papfigur bestilling

  • Hej Unger


    lad mig springe lige ud i det!
    De der papfigurer de altid har stående i biografer, hvor kan man få lavet sådan nogen?
    Jeg vil ikke bare ha sådan en brugt en fra biografen, jeg vil ha lavet en af mig selv, I ved for hyggens skyld ik!? :p


    Men ja er der ikke nogen af jer der lige ved hvor man kan købe dem? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    tænk mange sjove ting har jeg undersøgt men dog aldrig dette, jeg tror måske du skal prøve at snakke med en prof fotograf om han har nogle kontakter til sådan noget og han kan jo også tage billedet af dig.


    håber da ikke det er en du skal ahev stående hjemme i stuen til selv og gå og lure på men en gave til en der vil lure på dig ;)


    Det ville være herligt vis du kunne finde ud af det :D


    Ved faktisk ikke hvad jeg vil bruge det til lige pt. det var bare en skør ide jeg fik sidste jeg var i biografen :p

  • Da det bare er en "sjov idé du fik sidst du var i biffen" så er dit bedste bud nok at få lavet et billede printet ud i 1:1 af dig selv. Det kan du så klæbe op på et stykke pap og klippe det til.
    Et reklamefirma eller trykkeri kan sikkert hjælpe dig med at få lavet en færdig papfigur af dig selv. Men da du næppe finder noget sted der vil printe et enkelt billede ud til dig, i størrelse 1:1 af dig selv, for meget under 1000,-....ja så tillader jeg mig at antage projektet nok er urealistisk, medmindre du selv laver lidt klippe-klistre arbejde ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af butji
    jeg kommer ligepludselig i tanke om et reklame firma som jeg var i praktik hos
    de kan deres kram :P
    http://www.signvision.dk/
    er helt sikker på de kan klare hvad det nu end er du har brug for


    Herligt, vil da lige prøve og skrive en mail til dem :D Tak skal du ha :D