Anime/Manga

  • Er begyndt at se lidt manga/anime igen, men mangler noget nyt og spændende.


    Nogen herinde som kan anbefale noget. Gerne serier såvel som film.
    Gerne med en kort beskrivelse. Der er dog et must, at det er pænt tegnet.
    Har set bersker, super super, serie, men hold kæft hvor skulle de tegnere have brækket alle fingre for ikke at give så fed en historie nogle penselstrøg manuskirftet værdigt.


    Nogle personlige favoritter er:


    Appleseed - Både den originale fra 90'erne, men også 2004 og 2007 versionen.
    Cowboybebop - The movie
    Streetfighter 2 - The animated movie
    Robotech - Man har vel været barn
    Ninja Scroll - Nok den bedste
    Full Metal Alchemist - Series
    Berserk - Series
    Ghost in the shell

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Du skulle tage at læse manga også :) onemanga.com. Du kan finde utrolig mange derinde.


    Hvad med de mere kendte; Naruto, One Piece osv? :)


    EDIT: Bleach er også meget fed.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

    Rettet en gang, sidst af Spixe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Du skulle tage at læse manga også :) onemanga.com. Du kan finde utrolig mange derinde.


    Hvad med de mere kendte; Naruto, One Piece osv? :)


    EDIT: Bleach er også meget fed.


    Gider ikke læse det, så hellere en "rigtig" bog. ;)


    Naruto er ikke lige mig, har ikke set nogle afsnit af One Piece heller.
    Har siddet og kigget på bleach, syntes bare at 150+ afsnit virker lidt vildt,
    men kunne være man skulle give det en chance. Takker!

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold


    Gider ikke læse det, så hellere en "rigtig" bog. ;)


    Naruto er ikke lige mig, har ikke set nogle afsnit af One Piece heller.
    Har siddet og kigget på bleach, syntes bare at 150+ afsnit virker lidt vildt,
    men kunne være man skulle give det en chance. Takker!


    Det kan godt være Naruto ser lidt "barnlig" ud, men det er en rigtig fed manga ;) Og tag et kig på One Piece. Virkelig god manga også.


    Shaman King? :P

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • sry for flame, men har aldrig set fidusen i voksene mænd der ser på tegnefilm :D


    Hiv hellere fat i nogle 'rigtige' serier som Prison Break, fringe, Dexter, New Amsterdam, Heroes, Eureka, Bones, Band of brothers, Lost, Terminator: The Sarah Connor Chronicles osv. Der er endeløse rækker af fede action/crime serier der ude :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    sry for flame, men har aldrig set fidusen i voksene mænd der ser på tegnefilm :D


    Hiv hellere fat i nogle 'rigtige' serier som Prison Break, fringe, Dexter, New Amsterdam, Heroes, Eureka, Bones, Band of brothers, Lost, Terminator: The Sarah Connor Chronicles osv. Der er endeløse rækker af fede action/crime serier der ude :)


    Må voksne så heller ikke spille computer? Sikke en masse fritid jeg for, det ender med mine kone bliver træt af mig... :clap:


    Der er nu en verden til forskel på god Anime og så disneysjov.


    Jeg har set prisonbreak, heroes, band of brothers, 24 osv, men syntes nu nogle anime film/serier er ligeså gode, hvis ikke bedre.


    Fælles for anime og "rigtige" serier, er at det kun er de færreste der forstår at stoppe i tide, og ikke kører det ud i det ekstreme, som f.eks prisonbreak og lost...

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240


  • Det var nu også mest ment i sjov :) ser da selv tegnefilm en gang imellem, og ja.. mange af dem har sq nogle fine historier!


    Jeg forstår heller ikke at stoppe med at se de serier, der trækker den :boxed: det kunne jo være den blev god igen osv. tænker man jo, men nej.. man bliver skuffet de fleste gange..


    Glæder mig dog til 3 sæson af dexter.. tvivler på den serier kan blive dårlig :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Soul Eater måske? :D


    Hell no, hold dig laangt væk fra Soul Eater


    Du skal se:
    Darker Than Black
    Death Note (ikke så "vild" som andre, men rigtigt gennemført)
    Claymore
    D Gray Man (har ikke set den men det skulle være meget godt)
    Elfen Lied (rimelig syg anime med stærk "Gore/Violence" men hvis man kan klare sådan noget er det en fantastisk anime)


    Og så er der selvf. Naruto og Bleach som nævnt ^^

  • Tak for de mange svar.


    Nu skal jeg lige igennem de sidste par afsnit af FFA, så står den på Bleach og så må jeg jo checke Elfren Leid ud.


    Gid der var flere film som Ninja Scroll, det er altså en klassiker uden sidestykke.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Fullmetal Alchemist er virkelig fed og sjov, især når der bliver gjort grin med Ed's højde :D
    Deathnote har en genial storyline, men bliver hele tiden overasket.
    Trigun. En ret sjov men kort serie der tager sted i en western-agtig verden. Også skide sjov.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow
    Fullmetal Alchemist er virkelig fed og sjov, især når der bliver gjort grin med Ed's højde :D
    Deathnote har en genial storyline, men bliver hele tiden overasket.
    Trigun. En ret sjov men kort serie der tager sted i en western-agtig verden. Også skide sjov.


    Ja, selv om den til tider virker barnlig, kommer den faktisk en masse alvorlige temaer igennem som alle kunne nikke genkendende til. Så når man kommer under overfladen er den faktisk lidt dyster.


    Dem der ligger stemmer til de forskellige personer gør det rigtig godt, specialt Ed's brors stemme passer perfekt. Det er ikke altid de formår det når der kommer engelsk tale på.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold


    Ja, selv om den til tider virker barnlig, kommer den faktisk en masse alvorlige temaer igennem som alle kunne nikke genkendende til. Så når man kommer under overfladen er den faktisk lidt dyster.


    Dem der ligger stemmer til de forskellige personer gør det rigtig godt, specialt Ed's brors stemme passer perfekt. Det er ikke altid de formår det når der kommer engelsk tale på.


    Ed og Al er 2 modsætninger, det har de formået at vise godt med stemmerne.
    Jeg elsker ham der den stærke bodybuilder alchemist fra regeringen :D Han er alt for grineren. Ham der har sådan en lille tot hår i panden, og et stort overskæg.

  • Nogen der har set Rurouni Kenshin - The handsome swordsman serien og kan abefale den?


    Eller noget andet nyt anime?

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    sry for flame, men har aldrig set fidusen i voksene mænd der ser på tegnefilm :D


    Hiv hellere fat i nogle 'rigtige' serier som Prison Break, fringe, Dexter, New Amsterdam, Heroes, Eureka, Bones, Band of brothers, Lost, Terminator: The Sarah Connor Chronicles osv. Der er endeløse rækker af fede action/crime serier der ude :)


    kan se du er godt og grundigt påvirket af at tegnefilm er for børn.... se noget hentai og kom tilbage :P


    desuden:
    Prison break = lort
    Dexter = lort
    new amsterdam = kan jeg ikke udtale mig om, men antager lort
    Heroes = var godt i sæson 1 og 2, derefter... lort
    Bones = CSI klon med knogler.... derfor lort
    Band of Brothers = faktisk godt, men pokkers langtrukkent
    Fringe = elsker den serie...:D
    lost= DEFINITIVT LORT DER SKAL DØ.... gerne snart...
    terminator = tjah.... joooooh.... den er god


    nå, lad mig komme væk fra :offtopic::


    lad mig se....


    Akira - film... kræver at man kigger den igennem et par gange for at fatte den, men ellers... fed motorcykel :P


    Gunbuster - film... indeholder (også) megarobotter, men ikke i så gigantisk omfang som så meget andet... indeholder nogle hard science fiction elementer


    KaraS - miniserie der ikke der velkendt udenfor Japan, og kan afaik kun fås som fansub udenfor solens rige. indeholder mange elementer fra japanske sagn blandet med nice effekter :D


    Naruto og Naruto: shippuden, shippuden er dog en tand bedre imo...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200