Matrix #4 ?

  • Tror i der kommer en MAtrix Nr.4 ?...


    Må indrømme, siden jeg så Revolutions med min CS-Clan at slutningen var lidt "mystisk".. Men det er skam perfekt til slutningen til en trilogi.. :))


    Altså vi ved ikke hvor Neo er henne? er han død? holder krigen mellem "maskinerne" og "zion-menneskerne"..???



    Tror i der kommer en Nr.4, og hvad tror i den ville handle om..?

  • De kan sagtens spinne mere på den historie. I Revolution da slutter det jo ikke med at Matrix er helt væk, så et eller andet sted synes der er lagt op til en 4´er med et endeligt opgør mod the matrix

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Matrix suxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.



    The_Unforgiven


    bare vent til bentzin ser det der :P så vanker der skideballe :P ;) 8)

  • Neo forsviner? Rart at vide inden man har set filmen ...


    PS: Husk ffs *SPOILERS* i trådens navn plz... Kan godt være man kan "regne ud", at der vil være afslørende ting i en sådan tråd, men alligevel...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Dette er taget fra Filmz.dk


    Da producer Joel Silver blev spurgt om Warner Bros. havde overvejet at ville lave endnu en film om "Matrix"-universet, svarede han: "Det vil aldrig ske."


    Men selve franchisen omkring "The Matrix" er langt fra slut. Silver er igang med en aftale med spilproducenten Ubisoft om at udvikle et multiplayer online-spil, der måske allerede vil være klar til sommer. Spillet fortsætter historien om "The Matrix", muligvis med Niobe og Morpheus.


    Desuden er Wachowski brødrene interesserede i at skabe endnu et videospil der denne gang vil handle om karakteren Seraph.


    Joel Silver fortæller: "Der er et øjeblik i filmen, hvor Seraph kommer ind med Trinity og Morpheus, og Merovingian siger: 'Oh, so the prodigal son returns!' Og drengene ønskede at udforske historien bag, så det bliver måske til endnu et videospil. Så der vil være andre områder af "Matrix"-materiale, men der vil ikke komme flere film."


  • Nu er det vist også meningen at man skal danne sin egen mening med slutningen af trilogien ;)
    Neo er jo sådan set "Gud/frelseren" da han forsvinder men ikke for evigt da han lever vidre i alle andre mennesker i The Matrix. Han betaler jo den største pris for at redde sine venner ved at ofre sit liv (*host* nogen der kan huske religions timerne hehe)
    Men der kunne uden problemer laves en nr 4 men det vil ødelægge det hele efter min mening

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    bare vent til bentzin ser det der :P så vanker der skideballe :P ;) 8)


    Uha da da , bare han ikke smækker mig , he he.
    Nej seriøst , en være gang lort , man skal lede længe efter.
    der er hverken hoved eller hale på det møg.
    Og jeg elsker Sci-Fi film , men den her....................



    The_Unforgiven


  • hehe hver sin mening.. jeg synes matrix er for fed.. alle sammen :D men det var mere måden du skrev det på... heh..

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    hehe hver sin mening.. jeg synes matrix er for fed.. alle sammen :D men det var mere måden du skrev det på... heh..


    He he he.
    Jeg har kun set 1 og kun halvdelen og den fattede jeg ikke en bønne af.



    The_Unforgiven

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    LOL, sorry men altså filmen kom ud den 5. November... Så betragter mig ikke så meget som en spoiler da det egentlig er 19 dage siden den kom... :]


    Det er da en spoiler hvis man ikke har set den. Bare fordi det er et stykke tid siden at den kom i bio betyder det ikke, at alle har været inde og se den.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Det er da en spoiler hvis man ikke har set den. Bare fordi det er et stykke tid siden at den kom i bio betyder det ikke, at alle har været inde og se den.


    Jamen altså, der er jo 20 dage siden.. Og vis du nu brænder for at se den, burde du jo ha' set den?! :]



    Men skal nok huske *SPOILER*, næste gang! ;)

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Matrix suxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.



    The_Unforgiven


    *Host host* Enig. Så den første i fjernsynet og faldt i søvn.
    Knægten fik mig overtalt til at gå i biffen og se de to andre, hvor jeg også faldt i søvn.
    Så det rager mig en rygende fjert om der kommer én mere. Jeg skal ihf. ikke spilde flere penge på biografbesøg, når jeg både har seng og sofa hjemme som er (næsten) gratis at sove i.
    Jeg er dog sikker på, at skulle der komme én mere, skal den nok blive en (kasse)success X(

  • Quote

    Originally posted by Maverick


    *Host host* Enig. Så den første i fjernsynet og faldt i søvn.
    Knægten fik mig overtalt til at gå i biffen og se de to andre, hvor jeg også faldt i søvn.
    Så det rager mig en rygende fjert om der kommer én mere. Jeg skal ihf. ikke spilde flere penge på biografbesøg, når jeg både har seng og sofa hjemme som er (næsten) gratis at sove i.
    Jeg er dog sikker på, at skulle der komme én mere, skal den nok blive en (kasse)success X(


    He he he.


    Jeg så Saturday Night Feber da den kom i biffen , jeg faldt i søvn , må være noget med bestemte film og sovepiller.



    The_Unforgiven

  • Nu er det jo sådan at det er en Trilogy! som dkwolf siger, så der kommer nok ikke flere skal du bare se ;)
    Selvom vi nu allesammen at ønsker at se hvad der bliver af vores kære Neo...


    Men historien bliver jo fortsat i et online spil der kommer engang...It's a gawd damn Money Machine!

  • Jaah, nu har jeg ikke læst alle kommentarerne, men Matrix triologien er skam ganske nice.


    Personligt kan jeg blive lidt træt af de folk der siger 3'eren er dårlig, og glemmer at se det som en film. Synes det hele er ganske godt, men en forsættelse vil jeg aldrig håbe på. Synes det er bedre at lade fantasien ordne resten :)


    Og hvis der kommer flere spil, så må de godt lige lave det bedre end "Enter the Matrix".


    Edit: Det gode ved Matrix er, at man virkelig har noget at tænke over. Den giver ikke alle svarene på forhånd, dvs. man ikke bare lige må regne med en normal lykkelig slutning osv.