hvem skal til white sensation?

  • Jeg er ny herinde, så hvis denne ender et eller andet suspekt sted, beklager jeg:-)


    Jeg og en veninde kunne godt tænke os at komme til white sensation. Ingen af os har været der før. Vi kommer fra Århus og ville høre om der var andre fra Århus området der skulle afsted, så man evt. kunne følges?


    Nogen der har været til det før, og i så fald, hvad hvad Jeres oplevelse af det? Hvad koster sådanne billetter egentligt?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mercedes
    Ja det skal nok blive spændende. Så det på youtube, og det ser jo bare mega flot ud!


    Skal også med, men tror nu ikke helt man skal forvente, at det har de helt samme proportioner som i Amsterdam, hvor det jo oprindelig startede.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Skal også med, men tror nu ikke helt man skal forvente, at det har de helt samme proportioner som i Amsterdam, hvor det jo oprindelig startede.


    Og dog. Så vidt jeg kan forstå kommer de til forskellige byer i europa, så mon ikke de bruger samme udstyr som i amsterdam? Håber da helt sikkert det bliver tæt på ligeså fed som amsterdam ihvertfald :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • SKal satme også med ; :clap:


    Var til tiesto og det var mega fed, og tror det bliver endnu vildere :dance:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Og dog. Så vidt jeg kan forstå kommer de til forskellige byer i europa, så mon ikke de bruger samme udstyr som i amsterdam? Håber da helt sikkert det bliver tæt på ligeså fed som amsterdam ihvertfald :D


    Nej, jeg tror ikke nødvendigvis det er samme setup, som i Amsterdam. Jeg kunne godt forestille mig, at det setup de bruger til at turnere med, er lidt mindre.


    Amsterdam Arena er vel større end Parken?

  • Macimuz: Kunne godt ske ja, men uanset tror jeg det bliver en kanon oplevelse :9xo


    mercedes: Umiddelbart kunne jeg forestille mig det var danske folk der lejer sig ind til at sælge drikkevare etc, så mon ikke det bliver danske "gå i byen" priser?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Macimuz: Kunne godt ske ja, men uanset tror jeg det bliver en kanon oplevelse :9xo


    Enig, det skal nok blive en super oplevelse. Det bliver mit første event i den genre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Enig, det skal nok blive en super oplevelse. Det bliver mit første event i den genre.


    Også første for mig og mine venner:) Men hvis det bliver fedt bliver det helt sikkert ikke det sidste.
    Har et par venner der var til sensation black i amsterdam i år og de var sku noget overraskede over hvor fedt et show der blev lavet. Da jeg snakkede med dem inden var de klar på at skulle tag et par piller etc, men efterfølgende har jeg snakket med dem og de sagde at det hele var så fedt at de bare lod sig nyde det hele og kun drak istedet (hvilket er godt, støtter på ingen måde stoffer).


    Håber så også, nu jeg er inde på emnet, at der ikke er for mange folk der tar sådan noget pis i købehavn. Det flød åbenbart med stoffer til black i amsterdam, og bussen mine venner tog med her fra DK var også loaded med stoffer på hvert person hehe.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Tja kiks kommer man vel næppe udenom til sådan et arrangement, de to ting går jo hånd i hånd og er vel egentligt også folks eget valgt så længe de kan opfører sig ordenligt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Tja kiks kommer man vel næppe udenom til sådan et arrangement, de to ting går jo hånd i hånd og er vel egentligt også folks eget valgt så længe de kan opfører sig ordenligt.


    Ja, men håber bare ikke det bliver alt for galt:)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Tja kiks kommer man vel næppe udenom til sådan et arrangement, de to ting går jo hånd i hånd og er vel egentligt også folks eget valgt så længe de kan opfører sig ordenligt.


    Mener du, at høre man den slags musik, så er man også på et eller andet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Tja kiks kommer man vel næppe udenom til sådan et arrangement, de to ting går jo hånd i hånd og er vel egentligt også folks eget valgt så længe de kan opfører sig ordenligt.



    næsten vil jeg sige...


    jeg hører tit Hardstyle osv, og der vil jeg mene det nok er mere ubredt. :$
    Men tror ikke det bliver helt røgfrit :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Mener du, at høre man den slags musik, så er man også på et eller andet?


    Nææ, var mere en general holdning til miljøet som jeg selv har en smule kenskab til.


    Betyder dog ikk at alle tager stoffer, men det er trodsalt mere udbredt inde for den eletroniske scene end andre steder, ihvertfald når vi snakker kiks og coke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k


    Nææ, var mere en general holdning til miljøet som jeg selv har en smule kenskab til.


    Betyder dog ikk at alle tager stoffer, men det er trodsalt mere udbredt inde for den eletroniske scene end andre steder, ihvertfald når vi snakker kiks og coke.


    Der er måske noget om snakken, men synes det er ærgeligt, når man generalisere omkring det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Der er måske noget om snakken, men synes det er ærgeligt, når man generalisere omkring det.


    Men godt at vi nogen der kan overleve på vand, øl og andet godt fra baren :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2