Anbefal noget punk rock

  • Hej, jeg synes det er ved at være længe siden jeg har hørt noget ordentligt punk rock.
    Kan huske jeg hørte noget sum 41 for nogle år siden, og jeg faldt også over pinboys fra Danmark.
    Så hvis i kender nogle lignende kunstere, så kom med dem ;)

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Nu ved jeg ikke hvordan du definerer punk-rock, for Sum 41, Blink 182 etc. er nu nok nærmere noget pop-punk.


    Er det den aggresive lyd og de politiske tekser du leder efter, eller er det mere sådan noget MTV musik?

  • Smider lige en liste med nogle punk bands, de fleste af dem er nok hvad man vil kalde hardcore, dvs. bands som i det hele taget er mere aggresive hvad angår lyden, og som (sjovt nok) lægger sig langt ude på venstrefløjen hvad angår tekster og budskaber mm.


    Danske punk bands - største delen fra Ungdomshus miløjet, hovedsagligt med danske tekster


    Skarpretter
    Assassinators
    Paragraf 119
    Gorilla Angreb
    Arrigt Antræk
    Reaktion
    Storskrald
    Politiet A/S
    Hjertestop
    Under Al Kritik
    No Hope For The Kids


    Internationale punk bands:


    Exploited
    Casualties
    Misfits
    Subhumans
    Aus Rotten
    Skeptix
    Discharge
    Avskum
    One Way System
    Oxymoron
    GBH
    Mouthguard


    Ved ikke om det helt er den slags punk du søger, men der er da lidt at gå i krig med.


    :)

  • -Marilyn Manson

    Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

    Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

    Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

  • Ja i må også gerne foreslå pop-punk-rock ;)


    tak for forslagene indtil videre.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
    Ja i må også gerne foreslå pop-punk-rock ;)


    tak for forslagene indtil videre.


    Green Day?


    Og så.... NOFX, Rancid, Pennywise, Bad Religion, Guttermouth osv... Der er sikkert en del der vil blive mugne hvis man kalder det decideret "pop-punk". Men det er melodisk og rimeligt letfordøjeligt, så mon ikke det også kunne glide ned på den konto...


    P.S. Pink kunne også godt komme med i "pop-punk"-opløbet - særligt det Tim Armstrong har produceret er et lyt værd (især hvis man er til Blink 182/Sum 41)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    GG Allin - INGEN OVER, INGEN VED SIDEN AF!


    Nej det tror da fanden - der er sgu da ingen der vil være i nærheden af en mand der kaster med lort :D


  • :clap: