Sensation White - I parken!

  • Den 15. November 2008 bliver Sensation White afholdt i Parken! :D


    Så ville da lige høre om nogen herinde overvejer / er sikre på at tage afsted? Jeg og et par kammerater overvejer det kraftigt, dog er vi alle fra nordjylland, men vi arbejder på at finde et sted at crashe.


    http://www.sensation-white.com


    Billetterne skulle gerne komme ud i August, så der er jo tid nok til at afgøre om man skal afsted.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Helt sikkert! det bliver da for fedt! :D Så ved jeg da hvad jeg skal give mig selv i fødselsdagsgave i år! :D



    Nu hvor vi er ved parken og trance... så går der rygter om at Tiësto kommer i parken igen?? nogen der ved noget mere omkring det? sorry for off topic ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Helt sikkert! det bliver da for fedt! :D Så ved jeg da hvad jeg skal give mig selv i fødselsdagsgave i år! :D



    Nu hvor vi er ved parken og trance... så går der rygter om at Tiësto kommer i parken igen?? nogen der ved noget mere omkring det? sorry for off topic ;)


    Har fået at vide af en ven at han skulle besøge os igen til november, men det alt jeg ved hehe.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    ja lad os håbe på lyden bliver ordenlig...


    ellers bliver det da et kæmpe flop.. Dj Tiestos var jo ikke det bedste..


    Tror du har stået et rigtig dårligt sted så, for jeg stod helt forrest i super vip området og der var lyden super nice man blev nærmest blæst væk af trykket hehe

  • Jeg kommer ihvertfald også, det er helt sikkert! Godt at man bor 10 min fra Parken :)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg skal helt sikkert se om jeg ikke kan komme derind! :D


    Men er desværre kun 14, så mine forældre giver mig nok ikke lov at rejse til kbh uden en voksen :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    regner også med vi skal afsted nogle stykker, ved i hva billet prisen bliver ?


    Vil skyde på omkring en 500-600kr.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Det er fedt det er kommet til dk. men i skal nok være hurtige da de 40.000 billetter til sensation white i amsterdam blev solgt på et par timer :P


    og bliver heller aldrig det samme som der nede ;P skal nok sige om showed er fedt. tager afsted.
    d 4/7 :P amsterdam here we come

  • Nu har jeg lige været til Sensation i Amsterdam og fuck det var fedt!.


    Lyden var EKSTREMT god! Det var lige meget hvor man stod på selve dansegulvet og lyden var perfekt. Det var ikke nødvendigt at bruge ørepropper da lyden ikke var forvrænget. Smed kun ørepropper i når DJ´s kørte hårdt på diskanten.


    DJ setup var også fedt. Chuckie var god opvarmning. Laidback Luke super nice. Felix da Housecat ganske ok (hørte ikke så meget da benene lige skulle have en pause). Tocadisco var ikke det fedeste, da han lavede for meget dårlig crossover og mellem samples. Men Marco V, var super fed.


    Scene showet var STORT, hundredvis af scannere, og masser af vandshow på scenen.


    Alt i alt en super fed oplevelse. Kommer helt klart til den Danske. Håber bare det bliver samme klasse lyd!



    :dance: